Eerste huwelijk en nu al vreemdgegaan!

Beste medeforumbewoners!

Hierbij een bekentenis van mijn kant. Na het eerste contact met de Skoda was ik verkocht , het was alsof iemand tegen mij zei dat ik zeker deze auto moest kopen . Alles wat ik wenste zat in de auto en na het eerste proefritje wou ik haar al meenemen .

Na dat ik eenmaal thuis was gekomen merkte ik dat haar vorige relatie niet
echt een goede relatie was geweest. Sporen van mishandeling en verwaarlozing kwamen snel aan het licht ! Een lekke kop en inwendige bloedingen ten gevolge van deze donkere tijd......
Het ergste vond ik nog dat ik haar weer bij die bruut moest achterlaten !

Na een depressieve periode van lord of the rings-achtige zoektochten kwam ineens zij voorbij . Een wonderschone suzuki met een speelse lak en veel strakker lijf . Het was geen liefde maar lust ! Voorlopig hebben wij een fantastische relatie maar soms denk ik terug aan die mooie ouwe tijd .

Medeforumbewoners bedankt dat jullie mij hebben geholpen met de Faab en ik hoop dat ik hier nog mag komen buurten ! ( ondanks mijn schokkende bekentenis en vreemdgaan met een suzuki)

Groet,
Wouter

Noord26

Forumguru
Voordat wij de eerst Skoda kochten probleemloze 7/8 jaar met een Swift rond gereden. Kan van de Skoda's niet gezegd worden helaas. En tot op heden rijden we nog een Alto naast de SuperB. Zijn wellicht de meest betrouwbare karretjes die Altootjes...

Cordoba

Forumguru
Leuk dat je in elk geval 'nog even langs komt' Wouter. :thumbsup: Als Skodafans had het merendeel je natuurlijk liever in Skoda gezien, maar beter een goed exemplaar van een ander merk, dan een 'mishandeld' exemplaar van Skoda. Nu heb je in elk geval een positief beeld van Skoda, als een poos met de Fabia had moeten rijden, veel pech/ellende en veel onkosten had gehad, had je een heel ander beeld gekregen van Skoda.

Tis altijd weer de strakke lijf die de voorkeur krijgt he hmmm hihihi. Veel plezier en succes met de Suzuki.

Bovenaan Onderaan