Eerste kilometers in een O2

DavidB

Nieuw lid
Vrijdag proefgereden in een O2 2.0 TDi bij Skoda NL in Leusden! Pittig karretje hoor /forum/images/graemlins/winkie.gif Zullen ze leuk vinden daar in de buurt.. al die proefrijders die even willen kijken wat die 2.0 TDi nou eigenlijk kan! Heb nu wel besloten dat het een 2.0 TDi Combi gaat worden (zonder sportonderstel en met 16" Sirius).
Enige nadeel was dat ik na de proefrit weer in mijn Renault Megane moest stappen /forum/images/graemlins/407.gif

ougie

Forumguru
Ik woon er vlak in de buurt. Als je goed hebt opgelet heb je gezien dat de weg en rotonde voor de ingang bij Pon Leusden opnieuw is aangelegd. Dit is sinds de nieuwe O2 is uitgekomen. /forum/images/graemlins/uitlachen.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

bert

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik woon er vlak in de buurt. Als je goed hebt opgelet heb je gezien dat de weg en rotonde voor de ingang bij Pon Leusden opnieuw is aangelegd. Dit is sinds de nieuwe O2 is uitgekomen. /forum/images/graemlins/uitlachen.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]

Ja dat klopt. Probleem deed zich in oktober 2005 al voor. Trok bij het proefrijden met de 2.0 tdi dsg alle klinkers uit die rotonde. Hahahah. /forum/images/graemlins/489.gif

Maar goede keus overigens een 2.0 tdi. Gefeliciteerd DavidB. /forum/images/graemlins/489.gif

DavidB

Nieuw lid
Thnx Bert. De bestelling gaat eerdaags naar de leasemaatschappij dus het Grote Wachten en Aftellen kan nu echt beginnen! /forum/images/graemlins/24.gif

ougie

Forumguru
Overigens,,,,die B staat zeker voor /forum/images/graemlins/uitlachen.gifBowie /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/680.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan