is helemaal geen vreemde beslissing. Een vRS zonder sper is vervelend. Wil je beste, zal je een 245pk moeten bestellen en dieper in de buidel moeten tasten. Moest de 230 met sper zijn, zouden ze geen enkele 245 verkopen.nu zal 80%wel voor de 245 gaan.Weerom een vreemde beslissing van Skoda: de 230 krijgt geen sperdifferentieel meer !!!!!
Bij Audi kan men op zowat elk model Quattro kiezen. Bij Skoda nietis helemaal geen vreemde beslissing. Een vRS zonder sper is vervelend. Wil je beste, zal je een 245pk moeten bestellen en dieper in de buidel moeten tasten. Moest de 230 met sper zijn, zouden ze geen enkele 245 verkopen.nu zal 80%wel voor de 245 gaan.
maar niet op alle motorisatiesBij Audi kan men op zowat elk model Quattro kiezen. Bij Skoda niet
laat den dominique eens ne schone prijs maken en laat jou verleidenikzelf zou altijd naar de 245 pk versie kijken
Nene ik blijf wel pruttelen met mijn dieselkelaat den dominique eens ne schone prijs maken en laat jou verleiden
Tussen kijken en kopen, is nog altijd 'n verschil. De 245 is niet goedkoper, maar je krijgt meer voor je geld. Maar het blijft 'n hele investering en het moet toch ergens stoppen. Gelukkig kreeg ik 'n mooie korting van de dealer, want 'n beetje uitgeruste RS, kan je bezwaarlijk nog goedkoop noemen.Vreemd is dat niet hoor.
de 220 pk is de 230 pk versie geworden en vervangt dus de gewone
de 230 pk is de 245 pk geworden en vervangt dus de RS230 met sper...
en als je uitrekend komt de RS245 nog goedkoper uit omdat er meer standaard in zit dat je bij de "gewone" nog in optie moet nemen..
ikzelf zou altijd naar de 245 pk versie kijken
Tussen kijken en kopen, is nog altijd 'n verschil. De 245 is niet goedkoper, maar je krijgt meer voor je geld. Maar het blijft 'n hele investering en het moet toch ergens stoppen. Gelukkig kreeg ik 'n mooie korting van de dealer, want 'n beetje uitgeruste RS, kan je bezwaarlijk nog goedkoop noemen.
Bij de O3 waren de meeste toch de gewone 220pk versie, alhoewel de 230 versie niet zo lang geproduceerd is, dat is ook waar.
Maar bij iedere facelift, gaan de prijzen toch goed omhoog.
En ga je met de 245 versie wel volgas kunnen vertrekken ?mijn mening is dat je bij een aankoop van een wagen niet moet kijken op 2000 euro..
Maar even dat terzijde. als je de gewone aankleed tot de basis uitrusting van de RS245 zit je al over die zijn prijs heen + dan nog de hele waslijst aan opties. zal de gewone toch iets duurder uitkomen dan de RS245 ik heb het al eens goed berekend hoor
En ga je met de 245 versie wel volgas kunnen vertrekken ?
als je thuis woont, geen partner hebt, geen kinderen hebt, geen huis af te betalen is het eenvoudig om even te zeggen dat je bij de aankoop niet op 2000euro moet kijken. Heb je wel een gezin en een huis af te betalen, let je best wel even op je spaargeld.mijn mening is dat je bij een aankoop van een wagen niet moet kijken op 2000 euro..
Maar even dat terzijde. als je de gewone aankleed tot de basis uitrusting van de RS245 zit je al over die zijn prijs heen + dan nog de hele waslijst aan opties. zal de gewone toch iets duurder uitkomen dan de RS245 ik heb het al eens goed berekend hoor
Ge woont gij zeker nog thuis bij moeder zeker?( grapje) Moest ik daar thuis mee afkomen, met zo'n uitspraken, kon zijn dat ik 'n 1.0 tsi mocht kopen in plaats van 'n RSmijn mening is dat je bij een aankoop van een wagen niet moet kijken op 2000 euro..
Maar even dat terzijde. als je de gewone aankleed tot de basis uitrusting van de RS245 zit je al over die zijn prijs heen + dan nog de hele waslijst aan opties. zal de gewone toch iets duurder uitkomen dan de RS245 ik heb het al eens goed berekend hoor
http://www.songteksten.nl/songteksten/19017/johnny-hoes/och-was-ik-maar.htmGe woont gij zeker nog thuis bij moeder zeker?( grapje) Moest ik daar thuis mee afkomen, met zo'n uitspraken, kon zijn dat ik 'n 1.0 tsi mocht kopen in plaats van 'n RS
staan op autoscoot 3 S3 280pk. Rond de 40.000euro. Nog een stuk sneller, groter en 4x4.Tis een overweging idd om ipv een nieuwe 245 tegen 40.000 te nemen te kijken naar iets anders van 1 jaar oud voor 40.000
Ne deinbootstaan op autoscoot 3 S3 280pk. Rond de 40.000euro. Nog een stuk sneller, groter en 4x4.
kw streetcomfort eronder gooien. Tis nu ook niet dat een O3 superstrak rijdt.Ne deinboot