Eerste rij indrukken Yeti

Vacaro

Senior Member
Staat momenteel een test in de Autuwereld van de 2.0TDI en de 1.4 TSi, komt er heel positief uit. Eindelijk ene waar je ook echt naast het asfalt iets kunt. Nu wel niet echt terrein rijden maar toch iets meer dan een grindweg of karrespoor.
Nu nog even benieuwd wat deze mag trekken, hoop genoeg dan mss wel dat mijn volgende. Alleen vrouw vindt deze niet zo mooi als Ford Kuga.

Captain Hook

Forumguru
Ik ga de Yeti steeds interessanter vinden!
Nou maar hopen dat het prijstechnisch ook nog een interessante auto wordt versus de O2 combi (al dan niet 4x4) :icon_smile_question

plaza

Forumguru
Ik ga de Yeti steeds interessanter vinden!
Nou maar hopen dat het prijstechnisch ook nog een interessante auto wordt versus de O2 combi (al dan niet 4x4) :icon_smile_question

Hij lijkt qua bagage ruimte een stuk kleiner dan de O2, kun jij daar dan wel mee uit de voeten, of heb je je combi niet gekocht voor de ruimte ?

Captain Hook

Forumguru
Hij lijkt qua bagage ruimte een stuk kleiner dan de O2, kun jij daar dan wel mee uit de voeten, of heb je je combi niet gekocht voor de ruimte ?
Ik heb idd de O2 combi gekocht vanwege die enorme opslaghal achterin. (een van de grootste, zoniet de grootste in z'n klasse).
Maar ik las in een van de laatste Yeti rijverslagen dat er 510 tot maximaal 1760L bagageruimte was, dus dat is wel voldoende. En (uniek heden ten dage) mensen tot 1.93m kunnen gewoon achterin zitten!

Captain Hook

Forumguru
Ik heb mijn combi voor de looks genomen.... jij niet dan ?
Neen, dat interesseert me weinig. Het gaat mij vooral om de praktische en technische kwaliteiten versus een goede/prijsprestatieverhouding.

Een auto vanwege de 'looks' of met mijn gevoel kiezen, daar heb ik niet genoeg geld voor... ;)
Zo heeft een overbuurman een Mercedes SLK. Leuk ding, maar 364 dagen/jaar een volkomen onpraktische en onhandige auto. Zoiets simpels als flink boodschappen halen bij de Makro lukt niet eens met zo'n auto. :tongue:

LenK

Forumguru
Leuk ding, maar 364 dagen/jaar een volkomen onpraktische en onhandige auto.

Wil iedereen die een combi heeft met als voornaamste gebruik het vervoeren van veel en groot zijn vinger opsteken.
Ow ik zie niet veel vingers.
Ik heb er in ieder geval zeker 364 dagen "combi-doelloos" mee rondgereden. Behoudens de vakantie had ik het best met een sedan kunnen doen.

Porettuhcs

Senior Member
Wil iedereen die een combi heeft met als voornaamste gebruik het vervoeren van veel en groot zijn vinger opsteken.
Ow ik zie niet veel vingers.
Ik heb er in ieder geval zeker 364 dagen "combi-doelloos" mee rondgereden. Behoudens de vakantie had ik het best met een sedan kunnen doen.

en zelfs met vakantie gebruik ik de combi niet :grin: ... het is voor mij echt voor de looks :xyxthumbs:

plaza

Forumguru
Nou captain..... dan heb ik ook. Ik ga hem ook steeds leuker en interessanter vinden.....

Ik heb mijn combi voor de looks genomen.... jij niet dan ?

Ik kwam van Volvo V40 T4, wilde een jong gebruikte V50 T5, maar prijs, ruimte en design bevielen me niet meer bij Volvo.
Een klant van mij is verkoper bij Skoda Morrenhof, van het een kwam het
ander , en voila, rij nu al weer bijna 5 jaar Skoda

Vacaro

Senior Member
Ik heb de combi gekocht voor de 4x4, was enige versie met 4x4, en dan voornamelijk omdat deze 1600kg mag sleuren. Ruimte en looks waren mooi meegenomen en dit is voor ons praktisch daar wij veel paardenmateriaal, zadels,tuig, staldekens, voeder, laarzen(voor ruiter wtv), poetsgerief , enz....
Ook is de break praktischer met een grote hond te vervoeren(Briard), dus wordt toch wel wekelijks 4maal gebruikt als zijnde een combi. Dus voor mij meerprijs tov hatch wel waard dus.

Bovenaan Onderaan