Eerste rijtest Kodiaq

Canon-Eye

Forumguru
Inderdaad bij nog eens goed kijken zie ik ze ook, ze vielen een beetje weg op het filmpje door de witte carrosserie.
Los daarvan vind ik het wegvallen ervan bij gebruik van de richtingaanwijzer niet zo'n succes, ik zou liever afzonderlijke stralers zien voor drl en raw.
Nou ja, ik heb toch al genoeg redenen die deze van mijn shortlist afhouden dus ik maak er verder geen probleem van.

Level42

Forumguru
Ik hou gewoon niet van hoge auto's. Is niet mijn ding. Misschien als ik 80 ben.

Dat de DRL uitgaat als je je knipperlicht aan doet is ook bij de S3 al zo en ik vind het mooi (zeker omdat het langzaam gedimd, en weer op komt.

maar schijn ik iets te hebben met autoverlichting........ :D:D:D

Canon-Eye

Forumguru
ik iets te hebben met autoverlichting.....
Jaa, dat heb ik ook al een jaar of 50: 't moet gewoon áán. :jaja:

En dat betekende heel lang (al in de jaren '70) gewoon dimlicht aan, ook overdag. Tegenwoordig hebben we drl en vanaf dag een heb ik daar de achterlichten bij aan geëist ondanks dat bij mijn F2c dan ook de stads-/standlichten voor onvermijdelijk meedoen. In de praktijk gebruik ik die drl eigenlijk alleen nog maar in de directe omgeving en zodra ik op een provinciale of snelweg kom gaat het dimlicht weer aan.Voel ik me toch beter bij...

dirkie996

Forumguru
Jaa, dat heb ik ook al een jaar of 50: 't moet gewoon áán. :jaja:

En dat betekende heel lang (al in de jaren '70) gewoon dimlicht aan, ook overdag. Tegenwoordig hebben we drl en vanaf dag een heb ik daar de achterlichten bij aan geëist ondanks dat bij mijn F2c dan ook de stads-/standlichten voor onvermijdelijk meedoen. In de praktijk gebruik ik die drl eigenlijk alleen nog maar in de directe omgeving en zodra ik op een provinciale of snelweg kom gaat het dimlicht weer aan.Voel ik me toch beter bij...
Dat zullen de motorrijders niet graag horen. Met dimlicht rijden is wettelijk verplicht voor motorfietsen, omdat ze zo opvallen tussen het overige verkeer( lees beter gezien worden). Daarom ook dat de originele dagrijverlichting niet zo fel is om dit onderscheid te bewaren.Alhoewel bij veel nieuwe wagens met LEDdagrijverlichting, deze ook meer en meer feller worden.
Als iedereen met dimlicht overdag begint te rijden, vallen de motorrijders zo niet meer op.

oco1979

Forumguru
Feller daglicht is in sommige gevallen mensen hun kruislichten vergeten aan te zetten(als die niet op auto sta)
Meermaals gezien

Bakkertje

Forumguru
In het filmpje "klaagt" men over de beenruimte op de tweede zitrij, maar je kunt duidelijk zien dat de stoelen van deze zitrij helemaal naar voren geschoven zijn. Een beetje vreemd als je het mij vraagt..

Verder een mooie auto hoor, zeker met dat zwarte leer mag ie zo de Passat vervangen :D

Bovenaan Onderaan