Eerste servicebeurt

Hoi allemaal, zaterdag is het eindelijk zover, want dan wordt de RS geleverd /forum/images/graemlins/yeah.gif Ik heb even een vraag: Na hoeveel kilometer moet de auto terug naar de garage voor de 1e beurt?? Ik vraag dit omdat ik eigenlijk al vrij snel na levering met de auto op vakantie ga.

Je hoeft je daarover geen zorgen te maken. Tenzij je 10 keer heen en weer naar Spanje rijdt. De 1e beurt is bij 30.000

Mark

Banned
Volgt er op 1000km geen klein nazichtje?
Bij mijn Fabia was het op 1000km even binnenbrengen om te zien of dat alles in orde is en op 15000km de eerste onderhoudsbeurt.

Ik ben de 1000 kilometer net voorbij en ik had de dealer voor de zekerheid even gebeld maar de auto geeft zelf aan wanneer de eerste beurt nodig is.

Veel plezier trouwens met je RS!

Mark

Banned
Dan zal het afhangen van de dealer, 1000km nazichtje was trouwens volledig gratis, enkel het litertje olie moest ik betalen.

Peter79

Actief lid
Normaal zeggen ze ook 30.000 km. Maar ik heb gisteren een afspraak gemaakt (dikke 16.000 km). Gewoon even een goede checkup en er kraakt wat bij de voorophanging (al vaker gehoord via het forum).
Maar het belangrijkste is dat hij wel goed wordt onderhouden natuurlijk!!

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

Dan zal het afhangen van de dealer, 1000km nazichtje was trouwens volledig gratis, enkel het litertje olie moest ik betalen.

[/ QUOTE ]

Moest je na 1000Km al olie bijvullen dan ?

Bovenaan Onderaan