Eerste Superb

Hallo iedereen,

Ik ben Pieter en komende woensdag word ik de trotse eigenaar van mijn eerste Skoda Superb.
Na jaren met Peugeot en Audi te hebben gereden, heb ik op het recentste autosalon van Brussel gekozen voor deze geweldige wagen.

Ik heb geopteerd voor een zwarte Skoda Superb "Style-edition" 1.4 TSI - 150 PK.

Nu heb ik de idee om de achter zijruiten en de achterruit met een folie te laten verduisteren door een professionele firma.

Heeft iemand van jullie een idee wat het verduisteringspercentage van de 'Sunset' optie bij Skoda bedraagt?

In bijlage kunnen jullie alvast een voorbeeldfoto van mijn Superb terugvinden, inclusief de Sunset optie, dewelke ik dus niet gekozen heb bij bestelling, jammer genoeg.

Alvast dank voor de info !

Bijlagen

• superb.jpeg
    superb.jpeg
    193,6 KB · Weergaven: 46

robvv

Senior Member
Welkom !
ik ben zelf zeer tevreden over de skoda superb, style.

Verduistering weet ik niet, want ik probeer dat juist te vermijden.

Japanese Power

Donateur
Welkom Pieter. Wat betreft de 85% tinting: dat heb ik ook achteraf laten doen. 85% is lekker donker en toch kun je fatsoenlijk naar buiten kijken, ook als het buiten donker is. Je kunt nog naar 95-100% gaan maar dan wordt het echt een lijkwagen, en dat wil je toch ook niet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Helle

Actief lid
Welkom Pieter, mooie wagen!
Ik ga normaal gezien ook uitkijken voor een Superb in Black Magic, maar dan een Sportline Combi met een 1.8 TSI DSG.
Voor de Style heb je de SUNSET Donker getinte ruiten achteraan voor 250€.
Maar kun je ook opteren voor ofwel:
* Ruiten achteraan: verduisterende folie Midnight Light 65%
* Ruiten achteraan: verduisterende folie Midnight Super Dark 95%
Ombouwing gebeurt in CVI atelier, en de prijs is hetzelfde: 344,85€

Hier kun je dat ook laten doen: http://www.bcsignature.be/car

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan