Ai Ai, Boet!
Lastig klusje nog, zie ik wel!
Succes met het plaatsen van de winter grille cover. Plaats je even een fotootje als je hem erop hebt?
Ik kan alvast verklappen dat de bovenste cover een stuk makkelijker gaat (als je die ook ooit nog gaat bestellen)
Ik heb er zelf nog de volgende aanpassingen gedaan na het monteren van mijn winter grill cover (in mijn geval de bovenkant):
Ik heb als anti-diefstal oplossing (ik weet het, het zal wel loslopen, maar je schroeft de cover er zo vanaf met een schroevedraaiertje) een (zeskant)moertje achterop de schroef gedraaid. Wil je van de voorkant dus met een schroevendraaier de schroef los draaien, dan grijpt 'ie zichzelf vast door het moertje, waar je vanaf de voorkant niet bij kan komen, zonder de motorkap te openen. Die moertjes kun je bij de Praxis kopen, het schroefdraad van de bijgeleverde schroeven is 4 mm.
Verder heb ik onder de schroefkop, aan de voorkant, een klein rubber/plastic ringetje geplaatst. Kortom, de cover zit nu steviger vast (ik had de indruk dat het zonder ringetjes los zou kunnen trillen) en beschermd tegen... nou ja.... diefstal
(geen idee wie dit nou zou willen jatten, maar toch.....) :baby012: