al een paar jaar wisselend lid ben switchend tussen het mercedes en skoda forum
ik heb al een paar skodas gehad waarvan de eerste een octavia was , na een jaar ingeruild voor een superb uit 2004, daarna een superb uit 2008, daaran een uitstapje naar een peugeot 508 uit 2012, na 8 maanden hem snel ingeruild voor een mercedes e-klasse uit 2012, daarna een superb uit 2016, 2 weken geleden die ingeruild voor een mercedes gla180-amg line uit 2017 ,ook die na 2 weken ingeruild en nu weer een superb uit 2019 alle superbs waren hatchbacks trouwens en ik denk dat ik toch maar bij een superb blijf nu , ik kom er toch steeds op terug en het is een super auto.
deze laatste heb ik gekocht bij pouw in deventer , was een aardig stukje rijden vanuit breda maar heb wel het verbruik op de grote weg eens kunnen testen verbruik 1:18,3 das niet slecht toch ?
het is een hatchback 1.5 tsi 150 pk dsg ambition business edition met panodak
ik ben nog even aan het zoeken en heb ook al een reactie gehad over het inbouwen van een ali express camera, ik vind de originele nogal aan de prijs.
ik ben alleen benieuwd welke camera ik dan moet hebben want ik zie door de bomen het bos niet meer, als iemand een linkje heeft naar de goede camera zou ik dat op prijs stellen.
o ja ik ben ruud en kom uit the place of all places : Breda
ik hoop hier toch eea op te steken van jullie betreffende mijn auto
groeten en als jullie tips hebben om de auto te verfraaien graag.