Effe voorstellen.

Mark

Banned
Ben Lekens Mark, 29 jaar en sinds een dikke week in het bezit van een nieuwe Skoda Fabia "Disney on Ice".
Was vroeger in het bezit van een Mondeo (van '98) en een caravan maar heb besloten om bijde te verkopen (wagen is al weg, nu de caravan nog) om dat ik me blauw betaalde aan taksen, onderhoud, ... .
Mijn oog viel éérst op een VW polo, maar daar moest je veel betalen voor weinig luxe.
Achteraf heeft de verkoper mij een Skoda fabia laten zien, afwerking is ook volledig een VW maar de aankoopprijs is een heel pak minder en hij is veel beter uitgerust.
Na wat zoekwerk op het net (en een bezoek op dit forum) was mijn keuze gemaakt, het werd een Skoda Fabia.
De Serie Disney on Ice (=een Ambiente met wat extra's) beviel me best en omdat hij deze in stock had was deze 5 dagen later in mijn bezit.
Wat mij opviel ook bij Skoda is dat ze grote overname prijzen geven, bij mijn ford dealer kreeg ik ruim 1000€ minder voor mijn wagen.

Karstieman

Forumguru
Welkom hier /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
Ik denk dat je zeker een goede keuze hebt gemaakt door de VW niet te nemen en toch voor een Skoda te gaan !

Mark

Banned
Deusjevo, inderdaat dat ben ik.
Lang aan het twijfelen geweest, we hebben de caravan nog willen laten aanpassen om hem ergens vast te zetten maar hebben besloten om alles te verkopen en terug met een kleine wagen te gaan rijden.
Het was voor mij allemaal een beetje te duur aan het worden.

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Deusjevo, inderdaat dat ben ik.
Lang aan het twijfelen geweest, we hebben de caravan nog willen laten aanpassen om hem ergens vast te zetten maar hebben besloten om alles te verkopen en terug met een kleine wagen te gaan rijden.
Het was voor mij allemaal een beetje te duur aan het worden.

[/ QUOTE ]

Oke, Mark, natuurlijk hartelijk welkom hier! /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Fabia

† In Memoriam
Welkom op deze interessante en gezellige forum. Je leert hier veel van elkaar. Ik dacht altijd dat ik de enige Skoda gek was maar dat valt dus wel mee. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

brinkie

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welkom op deze interessante en gezellige forum. Je leert hier veel van elkaar. Ik dacht altijd dat ik de enige Skoda gek was maar dat valt dus wel mee. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Ik kwam dit forum gisteren tegen op zoek naar info over de Fabia Combi 1.4-16V op LPG en heb vandaag niet alleen antwoord op mijn vragen gekregen, maar een toevallig meelezende collega blijkt al 2 jaar een Fabia op LPG te rijden, dus nu weet ik zeker dat ik een goede keuze ga maken /forum/images/graemlins/473.gif
Iemand enig idee hoe lang de levertijden tegenwoordig zijn? Het wordt een Fabia Combi Equipe Plus 1.4-16V 74kW op LPG, kleur Black Magic mica en als optie extra donker getinte achterportierramen en achterruit.

Mark

Banned
Als ik geen showroom model had genomen had ik een dikke maand moeten wachten op mijn Fabia.
Nu had ik hem binnen de 5 dagen.
De kleur Black Magic past echt goed bij deze wagen, samen met de mistlichten en de kleur heeft hij een prachtige snuit!
Echt veel mooier dan de vorige versie van de Fabia.

Veel plezier met de juiste keuze. Zo zie je maar weer dat ik iedere keer verschillende versie zie: Disney on Ice had ik nog nooit van gehoord.

ougie

Forumguru
Welkom op het forum Mark. Ik heb ook pas sinds ruim een maand een Skoda en kijk ook pas net zo lang regelmatig op het forum. En ik moet toegeven,,,,ik word nog elke dag vrolijker dat ik een Skoda heb gekocht. Vooral uit alle reacties en info die er weg te halen zijn. En ik voorspel je, DIT gaat jouw ook overkomen. Nogmaals welkom. /forum/images/graemlins/1761.gif

Mark

Banned
Ik heb echt plezier in deze wagen./forum/images/graemlins/cool.gif
Wel nog een vraagje hier;
De FabiaII heeft die nog dezelfde afmetingen als de FabiaI of is die gegroeid? /forum/images/graemlins/crazy.gif

Fabia

† In Memoriam
Niet dat ik weet, ik zal mijn centimeter eens uit de kast pakken.................LOL Volgens mij zijn de afmetingen niet veranderd, kan zijn door de nieuwe voorbumper dat íe misschien wat langer is maar verder niet. /forum/images/graemlins/bye.gif

Mark

Banned
Met die vernieuwde voorbumper toont hij struiser, mijn tante rijd met een fabia I en die geeft langs de voorzijde toch een softer indruk. (wat een woordkeuze)
Nu de wagen is ingereden rijd ik er op de snelweg 120 à 130 km/u en de 1.2 moter (55pk) heeft geen problemen om dat vol te houden, enkel op de hellingen in de ardennen moet je flink schakelen en goed op de gas trappen om het tempo er in te houden.
Kijk er naar uit om mee op reis te gaan (met een klein bagageaanhangwagentje) naar Duitsland in de Paasvakantie. /forum/images/graemlins/laugh.gif

Bovenaan Onderaan