Effe voorstellen

Hoi iedereen mijn naam is Gertjan en ik woon in het midden van het land aan het veluwemeer en de veluwe. Ik ben nog oriënterend voor een skoda elroq. Maar misschien dat jullie mij direct kunnen helpen. Hebben alle elroq electische achterklep. Of is dit vanaf een bepaald pakket. Kan dit namelijk nergens vinden .

Hoi,

Die vraag had ik ook.
De Elroq heeft GEEN electrische achterklep als standaard. Dit zal je in een pakket als extra moeten bestellen. De Skoda website is hier super onduidelijk over. Ook de video's op YouTube laten je denken dat iedere Elroq deze functie heeft.
Dat geldt ook voor de gesegmenteerde dagrijverlichting. (De vierkante lampjes aan de voorkant). Deze zijn ook niet standaard, terwijl je op YouTube eigenlijk deze optie op iedere video ziet, waardoor je de indruk krijgt dat het gewoon is hoe de Elroq eruit ziet.
Dat is het nadeel van filmpjes op YouTube. Het zijn nagenoeg allemaal de meest dure modellen. Dit is echter te verwachten.

Wat is wel schandalig vindt is dat het netje aan de hoedenplank waar Skoda zo over roept als Simply Clever, ook niet standaard is. Ook deze zal je moeten bestellen als je deze handige oplossing wilt.

hemi24

Forumguru
Dat het netje onder de hoedenplank een optie is, is niet onoverkomelijk; wel een beetje jammer dat het in een upgrade pakket zit dat 3k moet kosten…

Daarom ik vertik het om voor alle extra's te gaan betalen. Skoda zal geen cent aan mijn verdienen en zal mijn elroq helemaal standaard afgeleverd worden in September. En wat dat netje onder de hoedenplank over een paar maanden weet ik zeker dan kan je wel ergens los bestellen maar dan veel goedkoper.

EdK

Forumguru
Tsja netjes..........
Vloegel kreeg ik ze standaard bij me aangeschafte wagens..
En als ik ze inleverde de skoda's dan lagen die netjes nog in de verpakking in de kofferbak...
En volgens me dealer was ik niet alleen daar in....
De eerste maal dat ik ze had heb ik ze nog geprobeerd te gebruiken ... maar snel mee gestopt en ze worden nu in de zeilboot van familie lid gebruikt....

Het gaat hier om een net dat onder de hoedenplank zit, waarin je de laadkabel op kunt bergen, zodat je niet alles uit je kofferbak hoeft te halen om de laadkabel te pakken. Iets waar Skoda heel trots op is, als Simply Clever adverteerd en aan productiekosten niet meer dan 3 euro zal kosten.
Maar toch krijg je dit simpele netje niet bij de Elroq geleverd, tenzij je een of ander duur pakket aanschaft, waar dat netje dan weer bij zit.
Ik heb gelukkig de netjes van mijn Fabia bewaard, en hiermee het "probleeem" voor 0 euro opgelost

Bovenaan Onderaan