Cees33
Forumguru
Ik heb inmiddels veel opgezocht over dit probleem maar kom er niet helemaal uit. Dus de hulpvraag maar weer aan jullie.
Is het verstandig om de EGR klep direct weg te laten schrijven zodra ik mijn 2.0 TDI in ontvangst mag nemen. Kan dat direct bij een nieuwe auto, of is het niet meer nodig omdat de software beter is geworden?
Heb bij mijn oude O2 ook de EGR en de Turbo vervangen rond de 180.000. Dat lijkt me redelijk normaal, maar ik lees nu veel horror verhalen over dit probleem. Wat is wijsheid?
Is het verstandig om de EGR klep direct weg te laten schrijven zodra ik mijn 2.0 TDI in ontvangst mag nemen. Kan dat direct bij een nieuwe auto, of is het niet meer nodig omdat de software beter is geworden?
Heb bij mijn oude O2 ook de EGR en de Turbo vervangen rond de 180.000. Dat lijkt me redelijk normaal, maar ik lees nu veel horror verhalen over dit probleem. Wat is wijsheid?