Eibach verlaging

R@ytje

Nieuw lid
Zo mijn auto is ook verlaagd 3 cm met Eibach, wat een verschil zeg voor gaat hij echt een stuk omlaag achter iets hulpvering bij de combi is niet meer nodig, comfort super niet testug maar lekker, ik rij veel in duitsland zonder verlaging wilde hij boven de 180 wilde hij gaan swingen op de weg nu ligt hij heerlijk vast op de weg, deze vering kun je zelf bij Eibach bestellen ik zeg doen een hele verbetering. skodaaaaa.jpg

Staat super, wit zie je trouwens niet zo heel veel rijden in de octavia combi :thumbsup:
Ik ben er zelf ook zeer tevreden van, van mijn eibachs, zowel qua zicht als qua wegligging !

@delta : wel opletten met bestelnummers, er zit onderscheid in vering afhankelijk van je type wagen, als ik het me goed herinner heb ikzelf bvb een ander type vering omdat het een DSG7 is en die weegt zwaarder van versnellingsbak met als gevolg een ander type vering dan onder een handgeschakelde, dus goed in de bestellijsten kijken op zowel wagen als motortype :lezen:

s-line

Forumguru
Als je 3cm wil kan dit echt makkelijk op de orginele dempers die kunnen dit makkelijk hebben.
Ik reed voorheen ook altijd zo en nog nooit lekke dempers gekregen.

s-line

Forumguru
Klopt dit had ik ook op mijn altea,5cm eibach sportline, maar dan moet je wel eigenlijk al een sportonderstel hebben want die dempers zijn al wat beter als de standaard. Maar nu ik eenmaal schroefset heb gereden wil ik niet anders meer want dat is toch wel een wereld van verschil hoor. Maar zolang je daar het geld niet voor over hebt is het prima te doen met alleen veren.

R@ytje

Nieuw lid
maar ik merk het verschil nu heel goed vooral met 205 over de duitse autoweg en daar gaat het me om aan gezien ik 80% op de duitse autoweg ermee doorbreng :)

Rem82sch

Senior Member
Ik heb de veren nu een paar dagen thuis liggen
alleen nog geen tijd gevonden om ze eronder te zetten.
:(

Bovenaan Onderaan