Eindelijk besloten, O2 besteld

will

Lid
xyxthumbs.gif

Eindelijk heb ik een besluit kunnen nemen, mede door de positieve ervaringen op dit forum.

Wat het wordt ?

O2 Combi, 1.9 TDI DSG, Satin grey, Business Edition, Getint glas achter.

Hierbij wil ik de forumleden danken voor de hoeveelheid nuttige informatie die ze gepost hebben.

Greetz, Will.
yeah.gif
yeah.gif

will

Lid
Radio ?

Die ga ik zelf aanschaffen. Gezien de uiteenlopende verhalen over de Stream heb ik er voor gekozen om een radio met Bluetooth te kopen.
Dan kan ik em na 4 jaar weer in mijn privé auto hangen, en het scheelt wat in de lease.

Welke het wordt weet ik nog niet.
Ik sta open voor goede tips.

vdijk

Lid
heb net mijn bestelling naar de lease maatschappy gestuurd.
het is geworden

octavia HB 1.9 TDI Business Edition
Opties: Stream (met Aux aansluiting), Bluetooth carkit

Kleur: Black Magic

ik kan niet wachten tot dat hij er is, verwachting is ongeveer 8 weken.

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: will</font><hr />

Radio ?

Die ga ik zelf aanschaffen. Gezien de uiteenlopende verhalen over de Stream heb ik er voor gekozen om een radio met Bluetooth te kopen.
Dan kan ik em na 4 jaar weer in mijn privé auto hangen, en het scheelt wat in de lease.

Welke het wordt weet ik nog niet.
Ik sta open voor goede tips.

[/ QUOTE ]

Ligt eraan wat je wilt besteden.... het mooiste is er een met een mooi navigatiescherm natuurlijk,...past het best in het interieur(gat). BT55 pioneer is ook een goede (en stuk goedkopere) optie, goed getest geloof ik!

Plezier ervan,...wanneer hoop je m te krijgen?

Jpoers

Lid
welk budget heb je precies in gedachte voor een radio? alleen radio met bluetooth of heb je nog meer wensen?

will

Lid
Radio is gekocht.

Ik kon gisteren bij Mediamarkt een superdeal maken voor een Pioneer BT55. Nog even vergeleken met andere merken, maar voor het geld de beste koop. Zeker met de bedongen korting.

Nu nog een afstandsbediening voor op het stuur erbij bestellen.

EdK

Forumguru
Ikzelf heb de BT75 en bevalt uitermate goed maar ik zie staan dat je de afstandbediening erbij wil kopen wel bij die vaqn mij zat ie er standaard bij !! Maar moet zeggen dat deze erg tegenvalt omdaqt het infrarood is en het gebeurt vaker dat als je op de knopjes van de afsatandbediening drukt dat ze het NIET doen dan wel !! dit komt gewoon vanwege de positie van de radio en de afstandsbedienig Ik zou je adviseren om deze niet aan te schaffen omdat het uiteindelijk zonde van t geld is en je radio toch goed onder handbereik ligt !!

will

Lid
EdK,

Ik heb gisteren de BT55 in mijn eigen auto ingebouwd, en getest, maar schijnbaar heeft het toestel wat problemen met mijn Nokia E50. Ik kan mijn telefoonboek niet overzetten.
vanavond nog even mijn oude Sony-Ericsson proberen. Als die het wel doet, gaat de Pioneer helaas retour Mediamarkt.

Overigens, bedankt voor de tip mbt de afstandsbediening.

Jager

Actief lid

EdK,

Ik heb gisteren de BT55 in mijn eigen auto ingebouwd, en getest, maar schijnbaar heeft het toestel wat problemen met mijn Nokia E50. Ik kan mijn telefoonboek niet overzetten.
vanavond nog even mijn oude Sony-Ericsson proberen. Als die het wel doet, gaat de Pioneer helaas retour Mediamarkt.

[/ QUOTE ]
Denk dat je hem dan sowieso maar retour moet doen, de E50 zal niet goed gaan werken op de radio.
Zie de Compatibility list van pioneer:
http://files.pioneer.eu/files/eur/Car/BluetoothCompatibilityGuide.pdf

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />

EdK,

[/ QUOTE ]
Denk dat je hem dan sowieso maar retour moet doen, de E50 zal niet goed gaan werken op de radio.
Zie de Compatibility list van pioneer:
http://files.pioneer.eu/files/eur/Car/BluetoothCompatibilityGuide.pdf

[/ QUOTE ]

Ja ik heb de samsung D600 erbij en kon ik de lijst in 1 keer overzetten maar is op zich ook een puzzel geweest omdit voor elkaar te krijgen !!
Maar ik heb de siemens C35 ook geprobeert en daar ging het niet in een keer met de lijst en heb ik ze stuk voor stuk ingeladen en daarna draaide deze zonder problemen!! Terwijl deze ook niet als echt compatibel in de lijst stond van pioneer.
Een mooie optie is de radio cdspeler van Parrot deze mensen verzorgen geregeld ook voor firmware update's zodat ze nieuwe toestellen die uit komen ook herkennen.
Oke de look is wat minder dan bij pioneer maar hij komt er bij testen toch ook redelijk/tot goed uit met geluid hoorde ik van een collega.Dus misschien dat dit een optie is ! Deze zijn zo en zo bij Halfords verkrijgbaar

http://www.parrot.biz/usa/products/rhythmnblue

will

Lid
Hoera, het is toch gelukt met de BT55

Ik was zoals normaal weer wat te gehaast.
Gisteren stap voor stap alles nogmaals doorlopen, en ik ben er uit.

Tip voor Nokia bezitters:

** Eerst de firmware updaten.

Met de nieuwe firmware de telefoon registreren, zorgen dat je alle oude bluetooth verbindingen verwijderd hebt.
Vervolgens telefoon boek transfer opstarten.
De bluetooth verbinding op de radio wordt verbroken, maar dat is niet erg.
In je COntacts alles markeren en verzenden via bluetooth.
De verbinding wordt hersteld, en de data wordt in 1 keer verzonden.

De E50 staat niet in de lijst, maar werkt dus wel met de nieuwe firmware !

Greetz, Will

yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif

EdK

Forumguru
Dus niet meer terug naar mediamarkt !!!
Maar toch wel een afstandsbediening erbij halen ?
Of eerst op de oude vertrouwde manier " met de knoppen spelen "
Maar hoe is de kwaliteit van het geluid bij de BT55 ?? Vanouds Pioneer dus gewoon goed ??

will

Lid
De afstandsbediening sla ik maar even over.
Het geluid is werkelijk uitstekend.
Niks te klagen. Een heleboel instellingen waar ik nog even mee ga spelen van het weekend. Maar de default instellingen zijn al best goed.

Bovenaan Onderaan