eindelijk besteld

deze week dan eindelijk besteld.
het wachten is begonnen. volgens dealer zou het ca 9 weken gaan duren. /forum/images/graemlins/koffie.gif

gr,

tweety

Van Harte en welkom!
Ik moet net als jij ook nog zo'n lange tijd wachten.:(:(

ps. wat bedoel je eigenlijk met chroom accenten?

Reizende

Actief lid
Succes met wachten! Ik heb hem net een week, en ik kan niet anders zeggen: een heerlijke auto. /forum/images/graemlins/489.gif

Congrats! Leuk, de mijne is vandaag ook besteld bij de dealer door ING. Ik woon ook in Nijmegen, dus het stadsaanzicht wordt in ieder geval een stuk mooierover 8 weken /forum/images/graemlins/smile.gif

moet overigens niet te mooi gaan worden, maar voorlopig kan het nog steeds een stuk.

chroom: van die ringen over de climate control en wat chromen strips.

zag trouwens dat ik meteen een milieu vriendelijke versie
krijg: heeft DPF (diesel partikel filter)

tweety

Henny

Actief lid
Ja hoe gaat dat die chromen ringen? Is dat hetzelfde als op de VW's?
En wat voor strips, waar?

mothergoose

Actief lid
Ik ben ook ERGGGGG benieuwd naar die chroom ringen. Zeg maar waar, dan haal ik ze direct..... /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Henny

Actief lid
Ja die ken ik Skoda0, maar weet jij dat deze het zijn van Tweety? /forum/images/graemlins/confused.gif

___JC___

Forumguru
Die chrome ringen zijn stoer inderdaad!
Die gaan er bij mij ook op.
Maar ik neem het heel dashboard in Alu-look dat breekt al dat zwart een beetje.

Erikje

Actief lid
heb het al gevonden op milotec.de, maar ik maak me wat zorgen over de kwaliteit van het materiaal, heb het namelijk nog nooit "echt" gezien of gevoeld. Van de plaatjes krijg ik niet direct een warm gevoeld. Iemand andere ervaringen of foto's?

Blacky

Forumguru
erikje voor de kwaliteit hoef je niet bang te zijn.het is stevig materiaal. het zit er bij mij nu 6 maanden in en ziet er nog steeds goed uit. geen spijt van.

het zijn inderdaad de ringen van milotec. de dealer heeft deze gewoon liggen en zal ze ook aanbrengen. verder neem ik nog een cromen strip achter op de kofferbak (boven de kentekenplaat). komt allemaal van milotec, mooi spul.

groetjes,

tweety

Bovenaan Onderaan