Eindelijk een Skoda Fabia

Buchie

Senior Member
Hallo allemaal,

ik zit al eventjes mee te lezen op het forum, maar nu wil ik mij dan ook even voorstellen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een Skoda Fabia en ik heb laatst een combi uit 2004 gekocht. Ik wilde eigenlijk een jongere Fabia, echter doordat mijn vorige auto plots defect was en mijn budget niet toereikend was is het deze geworden.

Met 137000 km op de teller is het een aanzienlijke verbetering t.o.v. mijn vorige auto. Het enige minpunt is dat hij nog geen trekhaak heeft, maar dat zal binnenkort veranderen. Ik heb hier al een aantal topics van over gelezen.

Groet, Marc

Cordoba

Forumguru
Welkom Marc, en veel plezier met de Fabia. Ik begrijp dat je net die ene Fabia combi zonder trekhaak hebt gevonden? Serieus: een Fabia combi, zeker van de 1e generatie heeft bijna per definitie een vaste trekhaak en mogelijk dat er nog wat zijn met een afneembare trekhaak.

machlo

Forumguru
Hey Marc,

welkom bij het forum, ik zie dat we veel gemeen hebben:
Naam... Check
Auto....check
Bouwjaar....check
Model....check
Motor...???
Trekhaak....hahaha...ikke wel!
Kmstand.....bijna check (144.000)

Veel plezier met je combi....ik vind het een prettige auto, ligt lekker op de weg. Heeft wel zo zijn typische model 1 kwaaltjes, hoop dat je er verschoond van blijft!

Mvg marc

Buchie

Senior Member
Hoi Marc,

we hebben inderdaad veel gemeen .

Het is een 1.4 16v 55 kW motor. Ik hoop ook dat ik niet tegen teveel kwaaltjes aanloop.

Gisteren met hulp van het forum het piepend raammechanisme linksvoor opgelost.

Groet, Marc

Bovenaan Onderaan