Eindelijk geleverd na 8 weken

bebo

Nieuw lid
Ik heb hem nu dan toch.
xyxthumbs.gif

geweldige auto en rijdt perfect.
ik heb hem gekocht bij AB MULDER APELDOORN.
als ik deze personen een douce mag geven wordt het een hete douce.Geweldige service spuitwerk v+a bumper perfect gedaan en rs strippen er keurig op geplaats.
Radio en carkit en stream(ingang audio) zelf ingebouwd kreeg aansluitmatriaal voor op voeding en radio gratis mee en ook nog een voorfront om de radio omdat deze wel eens sneufelde bij het demonteren.
Welke garage doet zo iets.
Alleen voor de mensen onder ons als je de radio "stream mp3" van het type 2007 heb is de aansluiting anders als de aansluitschema's zwerven op internet.Foto volgt nog.
Ik heb een aantal foto's gemaakt was al een klein beetje donker maar toch een indruk.
yeah.gif
yeah.gif

ik kom zelf uit apeldoorn en heb hiervoor een skoda fabia 1.4 mpi combi gekocht bij AB mulder....Wat ik niet snap is dat AB mulder 2x duurder is als zijn collega´s in Deventer....Marsman.
Ik kom zelf nooooooit meer bij AB mulder aangezien ik niet serieus ben behandeld door de beste man.
Dus ik hoop dat jij het een beetje beter gaat hebben bij AB

Spuit Ab Mulder de strips ook achteraf voor skoda rijders. zo ja; weet je wat dit kost? Ziet er namelijk erg mooi uit!

henk_de_bruin

Actief lid
he bebo

mooi gezicht zeg je strippen meegespoten.
klopt het dat de kleur antraciet grijs is of niet?
ik denk dat ik bij de volgende ook de lijsten laat meespuiten.

bebo

Nieuw lid
Ik heb de strips+bupers(alles wat zwart was)meelaten spuiten toen ik de auto besteld had.
Het was een meerprijs van €375,00 dit was niet duur want de strips op de deuren zijn van een RS want deze zijn orgineel vanaf fabriek al in de kleur te bestellen en de bumper strips en onderkanten moeten vlak geschuurt worden omdat hier orgineel bubbeltjes op zitten.
En ik meent het echt het is perfect gebeurt en ik ben echt wel precies.
Ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden met deze mensen.
Ik ben vanmiddag nog geweest om mijn miniatuur auto op te halen en ik begon zo over de chromen uitlaat die er acherop gezet kan worden tot wij dit zo leuk vonden.
prompt werdt mijn deze aangeboden om er komende week op te plaatsen voor nopes dan vindt ik ze toch niet moeilijk.
ze hadden ook de €65,00 kunnen vragen want dit staat ervoor (onderdelen+montage).
Het is de nieuwe kleur cappucino beige metallic.

Bovenaan Onderaan