eindelijk heb ik een Skoda (bijna) en mag ik er bij horen

Niels83

Forumguru
Hallo,

Ik ben er bij!
Ik wil al een lange tijd een andere auto, de corsa die wij nu hebben is gewoon op en rijdt veel te veel km's voor zijn verbruik etc. Maar jah, geld speelt bij ons helaas nog wel een rol..

Ik wilde een ruime, zuinige en ook leuke auto.. en dus werd het een Skoda Fabia 1.4TDI greenline. Hij komt ws woensdag, en dan hoor ik er bij, mag ik eindelijk ongestraft met de grote jongens mee rijden..
Helaas zal ik er niet veel in rijden, mijn vrouw rijdt iedere dag 100 km, en ik kom niet verder dan 25 per dag. Dus ik moet doordeweeks vol blijven houden en in een Ford Fiesta uit 2000 naar mijn werk. (maar goed die koste 5% van de aanschaf van deze Fabia). Maar in de weekenden is die voor mij!! haha..

Maar goed wie ben ik, ben dus Niels, woon in Amersfoort, en werk in Zeist in de kinderpsychiatrie. ik doe aan fotografie wielrennen, en sinds kort weer basketbal, kom zo best sportief over, maar het sporten is een noodzakelijk kwaad van mijn Bourgondische levensstijl, met teveel eten, en genoeg wijn.

Nou als jullie nog iets willen weten, dan vragen jullie het maar.

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Niels!

Bedankt voor jouw introductie, meer foto's steeds welkom ;)

Niels83

Forumguru
Welkom op het forum Niels!

Bedankt voor jouw introductie, meer foto's steeds welkom ;)

Hoi Joske,ik heb helaas nog niet echt heel veel foto's... ik heb deze auto ook niet direct gekozen op basis van het uiterlijk. Vind hem eerlijk gezegd minder mooi dan het oude type..

CDK

Forumguru
Welkom Niels, veel plezier met de Fabia en met dit mooie forum uiteraard! ;)

Joske

Forumguru
Hoi Joske,ik heb helaas nog niet echt heel veel foto's... ik heb deze auto ook niet direct gekozen op basis van het uiterlijk. Vind hem eerlijk gezegd minder mooi dan het oude type..
tja, de F1 is natuurlijk een pareltje :D

maar blijft vooral een praktische semi-bestelwagen ;)

Desperado

Forumguru
Welkom Niels! Troost je, er zijn er meer die zelf de auto moeten betalen en op de centen moeten letten :cool:
Ik gok dat fotografie wielrennen een komma mist, zo niet dan hoor ik graag wat het is :D

Niels83

Forumguru
nee hahah daar moet een komma tussen, al neem ik mijn camera weel eens mee op de fiets.. Maar dat werkt in de praktijk niet.

Joske

Forumguru
nee hahah daar moet een komma tussen, al neem ik mijn camera weel eens mee op de fiets.. Maar dat werkt in de praktijk niet.
ale jong, op deze manier kan je alles mooi op de gevoelige plaat zetten :

Camera-from-front-500x332.jpg

:D

Bovenaan Onderaan