Eindelijk is het zover...

FoxRay

Lid
Hoi hoi,

Even een korte introductie.
Na jarenlang gestudeerd te hebben, ben ik afgelopen maart begonnen als consultant bij een ICT dienstverlener. Direct na mijn proeftijd mocht ik een auto uitzoeken. Na wat rondgekeken te hebben en enkele proefritten gemaakt te hebben ben ik uiteindelijk uitgekomen op een Skoda Octavia.

Ik heb vandaag bericht gehad dat ik maandag mijn Octavia op kan halen. Ik ben benieuwd hoe hij zal bevallen.

Besteld: Skoda Octavia 1.9 Tdi Combi Elegance + Graphite Grey metallic lak, klein leerpakket, maxidot display en 16" LM velgen "Vega".

rickske

Actief lid
Hopelijk bevalt de auto je en wil je geen andere meer.Ik zou zeggen veel geluk en welkom bij de skoda club.

VEEJAY

Forumguru
Goede keus en gefeliciteerd met je baan, je zal zeker een goede indruk maken met die auto bij je klanten! :-)

FoxRay

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Leuke eerste auto!

Of had je er als student al eentje?

[/ QUOTE ]

Nee het is mijn eerste auto. Heb nu tijdelijk wel een Renault Clio Initiale gereden, maar dat is niet vergelijkbaar met een Skoda Octavia.

Logic

Actief lid
Laat me ff weten of het bevalt, die van mij is bijna hetzelfde en komt in oktober. Nog 80 nachtjes slapen(ongeveer dan)

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nou, in de combi...daar krijg je flink wat pc's in !

[/ QUOTE ] Ik kreeg er al 24 tft's in zonder de bank plat te doen. Ruimte zat dus.

Bovenaan Onderaan