eindelijk mijn octavia

woensdag was het zover, ik kon mijn octavia 1.8T ophalen. wel een lange reis te gaan, auto stond in Middelburg, maar dat mocht de pret niet drukken. Monster auto, maar nog niet fel genoeg. dat komt nog wel. Wie weet komt iemand van jullie nog wel met mooie goede ideeën. Alles is welkom wat mij bereft.
 

Dutch4x4

Senior Member
Gefeliciteerd! Ideeën over het motorisch tunen van een 1.8T? Hmm, als je naar tuning-beurzen gaat, hoeven we daar toch niets meer over te vertellen?

Indien wel: http://jdengineering.nl (niet al te ver van Emmen...)

1.8T in een Octavia van '99 is de AGU met kleine turbo en zonder drive-by-wire en variabele kleptiming. Kan maximaal zonder verdere 'hardware'-aanpassingen naar 190-200 pk.
 
ik ben alleen maar toeschouwer bij die happening, autotechnisch ben ik helemaal niet op de hoogte.

ik ben in mijn enthousiasme vergeten om me even voor te stellen. Ik ben Henri Snippe, en nieuw bij deze club. bij skoda ben ik niet nieuw, al vanaf mijn 18de rij ik met dit fantastische merk. via de 100 serie sedan naar de rapid 136. toen even een paar auto's vreemd gegaan, en via de felicia, naar (sinds eergisteren 16-02-2005) een octavia 1.8T.( maar dan konden jullie in het andere bericht al lezen.)welke baan ik heb is niet moeilijk te raden. en mijn hobby's hangen daar ook mee samen, alles wat maar met auto's (en voornamelijk skoda's) te maken heeft.
 
Heb 'm ook eindelijk, mijn Octavia Combi TDI (Black Magic). Deze kleur staat hem heel goed. En hij rijdt heeeeeeeerlijk.
 
Bovenaan Onderaan