Eindelijk schot in de zaak: O2 HB L&K 2.0 140PK DPF DSGTT

Koekie

Lid
Zo, eindelijk mijn plekje gevonden op deze forum.
Gisteren te horen gekregen dat mijn bedrijf de goedkeuring gegeven heeft tot het bestellen van de SKoda Octavia bij de lease maatschappij die vervolgens de order neerlegt bij de dealer.

Was eerst wezen kijken naar de Seat Leon Sportup met diverse opties.
Uiteindelijk geschrokken van de meerprijs. Daarna bij de Seat dealer gaan kijken naar de Octavia. Deze lag beduidend gunstiger in de lease.

Omdat wij een Jack-Russell hebben wilde ik deze keer een auto met leren bekleding; makkelijker in schoonmaak i.vm. hondenharen.

Nu is mijn keuze gevallen op de Skoda Octavia Laurin & Klement (L&K) uitvoering (mooie kleur leer ook). Deze heeft precies alle accesoires aan boord die ik graag wilde hebben (o.a. Leer, climatronic, xenon, regensensor, blinderende (binnen(/buiten) spiegels). Mooie velgen (17" sputnik). Er wordt een mooie radio meegeleverd, maar ik ga 'm toch vervangen voor een navigatie (Pioneer AVIC-HD3BT). Mooie bijkomstigheid is dat de plaats in het dashboard op een mooie hoogte zit (zeker in vergelijking met de Leon).
En een enorme pluspunt, de ruimte van een Octavia.

Alleen .... nu komt het wachten ...

Alle overige wachtende nieuwe Skoda rijders, ik wens jullie ook succes met het wachten ... :cheer:

proficiat! mijn O2 staat al bij de dealer, maar de papieren in orde brengen zal nog een tweetal weken duren. Dàt is pas frustrerend!

Koekie

Lid
proficiat! mijn O2 staat al bij de dealer, maar de papieren in orde brengen zal nog een tweetal weken duren. Dàt is pas frustrerend!

Is dat nu omdat RDW nog geen goedkeuring heeft gegeven?
En staat je wagen dan gewoon in de showroom?
M.a.w. kan Jan en alleman je auto bewonderen, er in zitten, aan elk hendeltje trekken etc?
Of staat ie veilig achter, u, glas of zo?

Ja, dat lijkt me dus echt frustrerend, wetende dat je auto klaarstaat maar dat je er nog niet mee mag rijden.

Sterkte:smiley29:

Koekie

Lid
Laatste update, vandaag heeft de dealer de bevestiging van de leasemaatschappij gekregen en besteld.
Nog net de kleur kunnen veranderen naar Black Magic Pearl.
Geschatte productie in week 35, aflevering week 38.
Phuw ... wordt nog wel effe wachten geblazen ...

En om de tijd te doden lekker dit forum lezen ...

Bovenaan Onderaan