eindelijk terug van weggeweest!!

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Hallo allemaal!

Ik ben eindelijk weer terug na bijna een jaar.
Even kort voorstellen dan maar he;

Ik ben Stefan en heb een Skoda fabia I. Jaja ik heb hem nog steeds met plezier! Ik ben 25 jaar en gelukkig getrouwd. Ik ben hovenier en heb als hobby's tafeltennis en mijn auto, beetje poetsen en opleuken enz.

Vorig jaar heb ik me afgemeld omdat er een grote verbouwing begon hier in huis. Met dat we aan de verbouwing beginnen vertelde mijn vrouw dat ze zwanger was! Helemaal super dus! Inmiddels is de verbouwing klaar en onze geweldige zoon Mika geboren. Hij is inmiddels 4 weken oud en het gaat super goed met hem.

Met me auto gaat het helaas wat minder. Afgelopen januari heeft iemand mij te pakken gehad en mijn hele bestuurders kant bekrast met sleutels. 5 weken later de zijruit van mijn vrouw dr auto ingeslagen en niks gestolen. Pure vernieling. Wel appart dat alleen wij de dupe waren in onze hele lange straat met veel auto's.
Bij ons tegenover zijn ze flink wat huizen aan het bouwen en ook hier ging het mis. Ten eerste een scheur in me voorgevel. Wat niet erkent wordt door de bouwer. Kosten €200,00. en we gaan verder. Op een ochtend kom ik bij me auto en ja hoor schade! Voorbumper: hele grote brede schaafplek, Zijscherm voor: naar binnen gedrukt, Voorvelg: stuk metaal uit de rand. Kosten totaal: €750,00. Ik heb de uitvoerder bij zijn lurven gepakt en hij heeft de chauffeur van de vrachtwagen die zijn trailer erlangs gereden heeft weten te achterhalen. Dit wordt gelukkig allemaal vergoed. En wat denken jullie paar weken daarna de auto van me vrouw beschadigd wat niet te verhalen is. gelukkig valt het allemaal wel mee met haar auto maar echt vrolijk worden we er niet van.

Elk nadeel heeft zn voordeel! Mijn auto gaat naar de garage. de schade wordt gerepareerd en nog meer:

Voorbumper, motorkap, zijscherm voor, deuren bestuurderskant en achterbumper worden opnieuw gespoten. Twee velgen worden opgeknapt en ik heb eindelijk mijn spullen laten bestellen: lip voor onder de bumper, embleemloze gril, afdekplaatje voor logo achterklep en vielnaafdopjes voor de velgen. Dit alles van Milotec.

Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit komt te zien!

Ik ben verder weer van plan meer op het forum actief te zijn en me op de hoogte te gaan houden van al het nieuws van alles en iedereen hier.

Mvg Stefan:xyxthumbs:

D

Deleted member 1943

ja daar lijkt het wel op ja haha en toch is het laatste een kwestie van 4 maanden ofzo.

D

Deleted member 1943

He he Eindelijk morgen me auto halen!!!! ben toch al ff wezen kijken:D IMAG0310.jpg

Bovenaan Onderaan