(Eindelijk) voorstellen

Cootje

Lid
Hallo allemaal,

Inmiddels rij ik al anderhalf jaar in een S2, dus het wordt wel 'ns tijd om me voor te stellen.
Mijn naam is Marco, ben 43 lentes jong, woonachtig in Zaandam, getrouwd en wij hebben twee kids.

M'n "auto carriëre":
Polo sedan (m'n studentengebakkie)
Citroën BX 1.4 Deauville (de beste remedie tegen stress)
Opel Vectra sedan 2.0 diesel (lease) (tja, verplichte kost)
Ford Focus diesel (lease) (reed veel leuker dan bovenstaand leaseblik)
Mazda 323F diesel (terug naar eigen auto's)
Citroën C5 break 2.0 exclusive (ruim, luxe)
Ford S-MAX 2.5T (de familie breidde uit; wat een beul van een kar was dat)

Toen het woon-werkverkeer drastisch toenam (van fietsafstand naar 20 km), werd de S-MAX toch wel een enorme zuipschuit. Dan is er maar 1 volwaardig alternatief met eenzelfde ruimte op de achterbank, dus werd de zoektocht naar de S2 gestart.
Uiteindelijk stond er letterlijk 'om de hoek' een pracht van een S2 Combi in Elegance Business trim, 1.8 TSI 4x4. Proefrit gemaakt en de dealer de hand geschut. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het toch wel even moeilijk was de rode racebus achter te laten, maar na 5 minuten achter het stuur van de S2 kwam de smile weer terug.

Inmiddels zijn de 17" Venus velgen vervangen door 18" Trinity's.

Er staat nog wel van op het verlanglijstje, zoals verlagen, alles wat geen xenon is in led veranderen en de dashboard strips wrappen. De zomeravonden gaan goed gebruikt worden :D.

Vanmorgen even snel een plaatje geschoten, maar het lukt me even niet om deze bij te voegen :bloos:

Cordoba

Forumguru
Welkom @Cootje
Foto bijvoegen kan óf door boven in het reactievlak op het fotopictogram (naast de smilie) te klikken als ie al ergens op internet staat, óf door rechts onderin het reactievak op "Bijlagen" te klikken, en de gewenste foto te selecteren. (foto's mogen per stuk niet groter zijn dan 2 MB, anders even resizen om onder die 2 MB te komen)

Bovenaan Onderaan