Eindelijk zover

Willem_C

Actief lid
Na al een tijdje meegelezen te hebben is het eindelijk zover. Sinds vanmorgen toegang tot het forum en vanmiddag mijn Superb opgehaald!

Heerlijke auto. Proefrit beviel goed, maar het soepele van de motor was weer iets weggezakt in mijn geheugen. Na de eerste kilometers vandaag weer verbaasd over hoe lekker het rijdt!

Klein probleempje nog met de carkit (MoBridge), maar verder alleen maar genieten.

Groet!

Willem

Willem_C

Actief lid
Dank je wel! Ik zag dat iedereen wat specifieker is over wat voor auto hij of zij heeft, Superb alleen zegt niet zoveel natuurlijk :-)

Dus bij deze: Superb Combi greenline comfort business, Zwart, MoBridge op Amundsen+ en zijairbags.

Gr Willem

Na al een tijdje meegelezen te hebben is het eindelijk zover. Sinds vanmorgen toegang tot het forum en vanmiddag mijn Superb opgehaald!

Heerlijke auto. Proefrit beviel goed, maar het soepele van de motor was weer iets weggezakt in mijn geheugen. Na de eerste kilometers vandaag weer verbaasd over hoe lekker het rijdt!

Klein probleempje nog met de carkit (MoBridge), maar verder alleen maar genieten.

Groet!

Willem

Wat was de beste datum en de uiteindelijke levertijd

djmshell

Senior Member
Veel plezier met je nieuwe Superb, vele fijne en veilige Km toegewenst en welkom op dit gezellige forum

Bovenaan Onderaan