Eindelijk!

JettaFreak

Actief lid
Afgelopen vrijdagmiddag mijn Octavia opgehaald bij Nieuwkoop in Den Bosch. Inmiddels bijna 800km achter de rug. Vanochtend de LPG-tank voor het eerst gevuld. Hij rijdt echt geweldig. En de 1.6 MPI zullen sommigen aan de lichte kant vinden, maar ik ben er erg tevreden mee. Hij trekt best.

De aflevering was niet helemaal 100%. Ik heb de permanent docking kit voor de Tomtom Go laten installeren. Had daarbij ook een externe microfoon aangeleverd. Die was niet geinstalleerd. Is netjes opgelost; konden we op wachten. Daarnaast is het voetje voor de Tomtom gemonteerd naast de radio (foto's volgen nog). Ik had die eigenlijk met de zuignap aan de voorruit willen hebben, maar inmiddels vind ik deze plek zeker zo geschikt. geluid gaat over de boxen, zowel navigatieaanwijzingen als telefoongeluid. Ben ik erg over te spreken. Verder nette auto met 17" en sportinterieur, maxidot en xenon. Gemiddeld tot nog toe 1 op 12,5. Zal straks op LPG wel 1 op 10 worden. En dan is hij ook ingereden en kan ik doortrekken tot het rood. /forum/images/graemlins/grin.gif

Groet,

JettaFreak

Van harte!

Hoe doen ze dat? geluid over de boxen?

Mij Qtek S100 doet namelijk wel telefoon over de boxen maar niet de Navi. Dat zou toch ook moeten kunnen lijkt me.

JettaFreak

Actief lid
Er zit een zogeten Vehicle Interface Box (VIB) in de auto. Zit tussen de speakers-out van de radio en speakers. De tomtom is aangesloten op de VIB. De VIB geeft voorrang aan het geluid van de tomtom. Werkt dus ook zonder dat je radio aan staat. Nadeel: hij zet de cd-speler/ipod niet op pauze als hij onderbreekt voor de tomtom.

@Veejay: eerste (auto)liefde....

JettaFreak

Actief lid
Het enige dat nog niet goed is, is dat de modelaanduiding 'OCTAVIA' is verwijderd. In mijn bestellingsformulier bij ING heb ik aangegeven dat alleen de motortypeaanduiding (MPi) zou moeten worden verwijderd. Zal morgen de dealer nog eens bellen om te vragen of dat er nog op geplakt kan worden. Kan bij schadegevalletjes toch ook? Had het niet gezien bij de aflevering; /forum/images/graemlins/wink.gifveel te druk met het opsnuiven van nieuwe-auto-lucht.

Groet,

JettaFreak

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JettaFreak</font><hr />

veel te druk met het opsnuiven van nieuwe-auto-lucht.
JettaFreak

[/ QUOTE ]

ja dat werkt verdovender dan een lijntje /forum/images/graemlins/wink.gif

Bovenaan Onderaan