Eindelijk

Zo, mijn Kia Sorento is verkocht!!
Nu maandagochtend naar de dealer en bestellen...
Ik heb hier een heeeeel mooie aanbieding voor een zwarte RS combi, zonder inruil kun je goed handelen.
Zwarte O2 RS combi
Audience radio
Hill hold
18 inch velgen
stoelverwarming

34.390 euro
Dat is ongeveer 10% korting.
Moet ik hem wel nu afnemen en niet wachten tot januari 2007
Het is een voorraadauto bij PON

Geen slechte deal toch??

Eric

Klopt, maar toch....
Ruil ik hem over 3 of 4 jaar weer in augustus of september in, dan maakt het niets uit.
En maandag is mijn Kia weg en ik moet toch een auto hebben!
Of ik probeer weer om hem particulier te verkopen, is me tot nu toe met iedere auto nog gelukt.

dus maandag heb je geen auto meer...........de vraag is: hoe mobiel wil je zijn? ervan uitgaande dat je het financieel al rond hebt/krijgt (zeker nu je vorige auto verkocht is!!) zou ik niet kunnen wachten...........net als nu bij mij het geval is.....maar wat als je straks na je aankoop tegen een betere deal aanloopt !?!!?? wat dan? bij mij is een auto kopen kwestie van emotie.....vooral in het begin...later ben je misschien wat rationeler dan nu......je wil namelijk maandag nog wel lopen/fietsen of met ov reizen naar je werk maar de rest van de maand? wat is je meer waard: wachten tot 2007 of straks rijden ???
en wat levert dat wachten jou nou echt op? misschien kaapt iemand anders die auto wel voor je neus vandaan....voor niks gewacht dus....op korte termijn kopen is op korte termijn (volgende week al???) rijden !!! keuzes, keuzes, wat hebben wij het toch makkelijk of is het moeilijk ?!?!?
succes met je beslissing!

sitechris

Donateur
ik zou gewoon lekker rijden. Fun above money. Gefeliciteerd met de mooie aankoop btw
smile.gif

Octaviarijder

Actief lid
Lijkt mij een mooie deal, ik hecht niet zoveel waarde aan de maand waarop een auto op kenteken is gezet. Dus wat mij betreft moet je hem maandag maar gaan bestellen.

Wullum

Actief lid
Beetje vermoeiend, nu al beginnen dat je je auto pas in januari op kenteken zou moeten zetten. Dan zouden de dealers 3 maanden nix te doen hebben..... Heb ooit een auto gekocht van "1992", was 02 januari op kenteken gezet, maar al in september 1991 gemaakt. Bouwjaar 1992, huhuh!

LenK

Forumguru
Ja als je een auto tegen het einde van het jaar koopt dan maakt het volgens de dealer niks uit.
Maar als je komt inruilen praten ze precies andersom, dan maakt het ineens wel uit, dan is ie ineens wel bijna ... jaar.

Hetzelfde geldt voor nieuwe auto op kenteken kopen. Wordt bij inruil ook waardedrukkend.

Octaviarijder

Actief lid
Ja, maar dat verhaal met mindere inruil heb je ook bij sommige kleuren die volgens de dealer 2e hands niet goed zouden verkopen. Het zijn vaak wel de auto's die als eerste verkocht worden en ze vragen echt geen cent minder zo'n auto.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Eric_Bartels</font><hr />

Het is een voorraadauto bij PON

Eric

[/ QUOTE ]

Is het dan geen 2006 model waardoor er andere standaard optie's op zitten t.o.v. 2007 model?
Lees: 2007 model is luxer?

Sucses bij je keuze.
Marcel

Jippie!!!

Hij is besteld, model 2007
Zwarte Octavia Combi RS
18 inch Zenith
Audience radio
Afneembare trekhaak

Totaal 34.400
Dat is dus een heel aardige korting

Wordt volgende week donderdag afgeleverd.....
Dat zijn nog een paar slapeloze nachten....

Eric

Bovenaan Onderaan