El. ramen sneltoets

Gisteren is mijn Rapid Spaceback Drive afgeleverd. Alle ramen in de auto zijn electrisch bedienbaar.

Het valt mij nu op dat ik alleen het raam van het bestuurdersportier met een sneltoets in één keer open en dicht kan doen, de overige ramen niet. Hoort dit zo bij de Rapid of is dit een kwestie van de overige ramen moeten nog ingeleerd worden?

Indien de overige ramen nog ingeleerd moeten worden: hoe kan ik dit zelf doen?

Octavia0112

Forumguru
Mijn rapid uit 2014 heeft alleen bestuurdersraam met sneltoets en dan alleen voor omlaag niet eens omhoog. Waarschijnlijk is dit normaal puur uit kosten overweging.

Okki

Donateur
Gisteren is mijn Rapid Spaceback Drive afgeleverd. Alle ramen in de auto zijn electrisch bedienbaar.

Het valt mij nu op dat ik alleen het raam van het bestuurdersportier met een sneltoets in één keer open en dicht kan doen, de overige ramen niet. Hoort dit zo bij de Rapid of is dit een kwestie van de overige ramen moeten nog ingeleerd worden?

Indien de overige ramen nog ingeleerd moeten worden: hoe kan ik dit zelf doen?

Dit hoort (helaas) zo. Ik heb zelf in laten stellen dat je, na het contact uitdoen, ook het bestuursraam nog omhoog/omlaag kan doen. Dat kan dus niet met de andere 3 ramen. Ook raambediening met de afstandsbediening is niet mogelijk.

zeker dat dit niet te activeren is OBD?

ja!

Gefeliciteerd :bloemen:met je nieuwe aanwinst overigens.....

jeroen88

Actief lid
Had idd het zelfde toen hij afgeleverd werd.
Maar de dealer vertelde dat het normaal was. En dat het ook niet aangepast kan worden.

Bovenaan Onderaan