Electrisch bedienbare ramen

Okki

Donateur
Kwam er gisteren (tijdens een lange file waarbij ik de motor af en toe maar uitzette) achter dat, als het contact uit is maar sleutel nog wel in contact en deuren nog niet geopend, je de ramen niet electrisch kan bedienen. Dat was met mijn vorige auto's (Skoda/VW) wel het geval.

Is dit iets wat geprogrammeerd kan worden dat het wel kan?

CDK

Forumguru
@Antera @ertromp weten jullie dit? bij mij is het bedienen van de ramen nadat het contact uit is nog circa 30 seconden mogelijk op voorwaarde dat de deuren nog niet geopend zijn. Nadat de deuren geopend zijn is het in mijn geval mogelijk om ze te bedienen met de afstandsbediening.

fireben

Forumguru
Zou zomaar kunnen gebeuren.
Ik mis namelijk ook het kunnen sluiten van de ramen met de afstandsbediening, maar ook dat zal wel kunnen worden aangepast.
het sluiten van de ramen met de afstandbediening gaat niet :nono: is al naar gekeken bij mij :cry:

Antera

Donateur
Zou zomaar kunnen gebeuren.
Ik mis namelijk ook het kunnen sluiten van de ramen met de afstandsbediening, maar ook dat zal wel kunnen worden aangepast.

Helaas zijn de raammodule's enz en de software bij de Rapid uitgekleed waardoor dit niet mogelijk is tot op heden

Bovenaan Onderaan