Electrische ramen

Appz

Nieuw lid
Goedemiddag,

Afgelopen weekend heb ik mijn Octavia uit 2006 omgewisseld voor een exemplaar uit 2010 :) maar het volgende valt mij op, vanochtend kreeg ik mijn elektrische bedienbare raam niet naar beneden. Na een poosje proberen en "prutsen" lukte het ineens wel. Nu ben ik vanmiddag weer even gaan proberen, en de ramen gaan naar beneden, maar dan moet ik het knopje ingedrukt houden. Omhoog gaat wel automatisch...

Is mijn bediening nou niet helemaal fijn, of werkt dit nou net even anders dan mijn octavia van 2006?

Joske

Forumguru
probeer anders even je ramen opnieuw in te leren en kijk of je probleem dan verholpen is:

motor op contact, niet starten, raam helemaal omhoog en 3 seconden vasthouden. Herhaal hetzelfde in de benedenstand. Kijk dan eens of je ramen wel helemaal omhoog willen met een eenvoudig klikje aan de bediening?

kapot raammechanisme is een ietwat "bekend" euvel van de O2 heb ik begrepen, kan ook natuurlijk.

ertromp

Forumguru
Inderdaad net wat @Joske aangeeft is dit een bekend probleem van de O2 FL
Eerst proberen het opnieuw inleren en anders is je raammodule defect. Wellicht heb je nog garantie?

Appz

Nieuw lid
Vanavond de ramen opnieuw ingeleerd. Ze gaan nu in ieder geval automatisch naar beneden en omhoog. Even aanzien hoe dit blijft gaan, scheelt dat ik elke dag het raam moet openen om de parkeerplaats op te komen;)

Bovenaan Onderaan