electronica storing + sloten

robbol

Nieuw lid
Heb al eerder een post geplaatst. http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=8660
Ging over probleem met electronica.

Nu heb ik weer een nieuw probleem, minder erg maar wel vergelijkbaar.
Twee weken geleden reed ik van A naar B en spontaan viel mijn blower, achterruit verwarming en dimlicht (grootlicht, mistlamp voor en achter) uit.
Naar de garage. Deze vertelde mij dat het de licht schakelaar was en een kapotte zekering. Gisteren, dinsdag 13/1 gebeurde hetzelfde weer. Geen achterruitverwarming, en licht. De rest van electronica doet het allemaal wel. Is er misschien zo'n blok (geen idee hoe het heet) kapot wat boven de zekeringen zit in het zekeringskastje. Kastje is verder niet niet nat

Heb ook al lang een probleem met de sloten. Kan hem vanaf de bestuurderskant niet meer op slot doen. Kan de sleutel wel draaien maar voel daar niks bij. Ook het link achterportier gaat niet meer open of dicht aan de hand van de automatiscyhe deurvergrendeling. Iemand daar enige ervaring mee?

Verder vind ik hem ook beetje laag in de toeren stationair zitten. zit rond de 6 a 7. Dit leidt er wel eens toe dat vooral met kou hij nog wel eens de neiging heeft om af te slaan.

robbol

Nieuw lid
wordt steeds vreemder

Afgelopen week stopte mijn ruitenwissers er ook spontaan mee. Hij stopte loodrecht staand op het voorraam. Na een paar dagen en kein stukje rijden, begonnen de ruitenwissers spontaan weer te werken.

cvegreen

Forumguru
Die auto van jou heeft blijkbaar veel problemen . Heb je al eens naar een andere garage geweest om een tweede opinie te vragen , volgens mij zit er hier en daar iets grondig fout in je zekeringkastje.

Bovenaan Onderaan