elektrisch schema felicia station 1.3 uit 97''

mikefelicia

Nieuw lid
elektrisch schema felicia station 1.3 uit 97\'\'

ik ben opzoek naar een elektrisch schema voor mijn felicia station 1.3 uit 97'' ik moet namelijk wat draden opnieuw aansluiten bij de kabelboom van de stuurkolom...contactslot,ruitenwisser schakelaar etc ligt eraf, wie kan mij helpen?

Jpoers

Lid
Re: elektrisch schema felicia station 1.3 uit 97\'\'

Toevallig al naar de bibliotheek geweest?
Daar staan Vraagbaak boeken met alle gegevens over de felicia. Dus ook een elektrisch schema.

mikefelicia

Nieuw lid

hier hebben ze dat boek niet,hoopte dus dat hier iemand iets had

ik heb wel de schema's van de centrale deur vergrendeling maar de rest heb ik niet ik heb deze schema's gehaald bij de dealer ik wil wel ff vragen of die nog meer scheama's heb zo ja welke schema's moet je echt hebben

mvg, skodaracer

pooki

Nieuw lid
ik heb wel de schema's van de centrale deur vergrendeling maar de rest heb ik niet ik heb deze schema's gehaald bij de dealer ik wil wel ff vragen of die nog meer scheama's heb zo ja welke schema's moet je echt hebben

mvg, skodaracer
hallo , ik ben Linda uit België en ben dringend op zoek naar een electronisch schema en uitleg zekeringkast voor mijn Felicia 1.3 bouwjaar 1997, kan u me helpen aub .???
ik kan mijn autootje niet missen is stukje van mijn leven :-)

pooki

Nieuw lid
hey,

volledig overzicht van zekeringen , en electronica eventueel waarvoor wat staat.... relais enz... heb problemen met electriciteit van mijn feliciaatje

Bovenaan Onderaan