marioskoda
Lid
Goedemorgen,
helaas is de elektrische gasdemper van mijn kofferklep kapot ( passagierskant ) waardoor die niet meer automatisch naar beneden gaat.
nieuwe gasdempers zijn schreeuwend duur ( eur 350 p/stuk ) dus ben op zoek naar eventuele onderdelen van een schadeauto.
helaas kan ik deze nog niet vinden voor dit model, jaar.
mijn auto, skoda superb combi 2014 Facelift editie.
artikelnummer van mijn gasdemper is 3T0 827 852 B 01S
nu zie ik wel geregeld gasdempers voorbij komen van het nieuwere model ( na 2015 SIII ).
heeft iemand het al eens geprobeerd om deze uit te wisselen? past dit?
ik weet dat deze artikelnummers iets verschillen, maar houd dit dan automatisch in dat ze absoluut niet passen? of is dit alleen maar net een ander artikelnummer omdat het een nieuw model auto is.
wellicht is deze gasdemper ook uit te wisselen met een VW/AUDI model?
mocht iemand info hebben, dan hoor ik het graag.
helaas is de elektrische gasdemper van mijn kofferklep kapot ( passagierskant ) waardoor die niet meer automatisch naar beneden gaat.
nieuwe gasdempers zijn schreeuwend duur ( eur 350 p/stuk ) dus ben op zoek naar eventuele onderdelen van een schadeauto.
helaas kan ik deze nog niet vinden voor dit model, jaar.
mijn auto, skoda superb combi 2014 Facelift editie.
artikelnummer van mijn gasdemper is 3T0 827 852 B 01S
nu zie ik wel geregeld gasdempers voorbij komen van het nieuwere model ( na 2015 SIII ).
heeft iemand het al eens geprobeerd om deze uit te wisselen? past dit?
ik weet dat deze artikelnummers iets verschillen, maar houd dit dan automatisch in dat ze absoluut niet passen? of is dit alleen maar net een ander artikelnummer omdat het een nieuw model auto is.
wellicht is deze gasdemper ook uit te wisselen met een VW/AUDI model?
mocht iemand info hebben, dan hoor ik het graag.