Elektrische stoelverstelling?

Heeft iemand ervaring met de electrische stoelverstelling in de O2? Ik heb namelijk een tijdje geleden in een A4 gezeten die het had en het viel me toen op dat je meer vestelmogelijkheden hebt dan met de normale stoel. Zo kon ik bijvoorbeeld de voorkant van de zitting apart in hoogte verstellen. Voor mij wel handig omdat ik erg lange benen heb.

Stumpie

Klopt de extra's zijn.;

Stoel is kantelbaar (voorzijde stoel kan omhoog\omlaag)
Extra "lendesteun" (normaal gesproken heb je al een lendesteun maar nu heb je er nog 1 extra, die iets hoger zit)

Nog een extra is dat je per sleutel de voorkeur stand in kan stellen. Mijn vrouw is meer dan een kop kleiner en heeft dus de stoel ver naar voren staan. Als ik de deur open met mijn sleutel, dan gaat de stoel en de buitenspiegels naar mijn voor ingestelde stand staan. Idem voor haar als ze haar sleutel gebruikt.

Dat wist ik nog niet., wel erg handig moet ik zeggen mijn vrouw is namelijk ook een flink eind kleiner dan ik en ik moet zeggen dat doet best pijn bij het instappen als de stoel nog in haar stand staat.

MarcoO2

Forumguru
Dit zijn van die dingen die je eigenlijk vooraf moet weten... ik had betere research moeten doen blijkbaar... want met name dat kantelbare klinkt me goed in de oren. En omdat mijn vrouw 30 cm kleiner is dan ik, is die automatische instelling ook niet verkeerd... Nou ja, voor mijn volgende dan maar! ;)

Bakkertje

Forumguru
ja precies, ik baal ook wel een beetje dat ik het nog niet eerder wist van dat kantelen, dat had ik graag gewild. Voor de volgende ga ik hier beter op letten (zijn we weer wijzer geworden hier op het forum!)

Bovenaan Onderaan