embleem dashboard

Gewoon even een dingetje.
Mijn octavia ziet er vanbinnen netjes uit. Beetje saai misschien, maar daar is niets mis mee.
Ik irriteer mij alleen mateloos aan dat ongelofelijk goedkope octavia embleempje tussen de middelste ventilatieroosters.
Ik herinner me nog "kermishorloges' van vroeger die meer kwaliteit en klasse uitstraalden, dan die glimmende plastic letters in mijn octavia.:mad:

Dus, ben ik de enige die moeite heeft mijn ontbijt binnen te houden als ik die letters 's ochtends zie?:eek:

En, heeft iemand een oplossing voor mijn letter probleem? (wees eens creatief:winkie:)

LenK

Forumguru
Heb je nou echt zo'n last van die kleine letters, die horen toch bij de auto? Die rode driehoek erboven ziet er veel cheaper uit.
skoda-octavia-vents.jpg

Weinig aan te doen dan het hele paneeltje er uithalen en een zwart spuitbus er overheen.

ik meen het helaas wel
ik vind het interieur netjes, ingetogen, maar stoor me aan de goedkoop ogende plastic verchroomde octavia letters. En ben dus echt nieuwsgierig naar een mooier alternatief. Het is slechts een klein plastic plaatje dat evt. vervangen dient te worden...

Bovenaan Onderaan