Embleem Fabia Combi 2 Greenline

zmen

Lid
Hallo,

Tijdens het wassen is het embleem op de achterklep van mijn Fab 2 Combi er afgevallen. Hoe kan ik dit weer bevestigen? Of is het beter om even naar de dealer te gaan.

cvegreen

Forumguru
Fabia , dat vraag ik mij trouwens ook af , hoe een embleem er zo maar tijdens het wassen kan afvallen . Ik zou het met kleurloze tec7 terug vast zetten denk ik . (ik ben fan van tec7 , is mijn bijnaam hier thuis omdat ik het zo vaak en graag gebruik.)

Ronnie

Forumguru
Deze zijn geplakt met een 2 zijdig plakband van 3M, duur spul, ik denk dat je net zo goed een nieuw embleempje kunt plakken.
Art. nr 5J6 853 687 H XKY Greenline € 20,94

Max5

Senior Member
Zijn er nog lijmsporen achtergebleven?

Dan zou dit een handiger manier kunnen zijn om het embleem te verwijderen dan met flosdraad! :grin:

zmen

Lid
Vanmorgen bij de dealer geweest. Bleek dat het embleem niet met dubbelzijdig plakband was geplakt. Heb een nieuwe er op gekregen. Dealer heeft ook kostenloos mijn ruitenwisserbladen vervangen.

Skoda-rijder

Nieuw lid
Een paar weken terug is ons embleem er ook afgevallen. Eigenlijk uit het niets....lag zo ineens onderaan de auto, zonder dat we de auto onlangs hebben gewassen of iets dergelijks.

Br3cht

Actief lid
eraf laten lukt toch niet?
Nadat mijn auto van de carrosserie is terug gekomen was er ook een kapje in het logo wat ik gewoon mocht gaan bestellen en kreeg het terug betaald
daar is goed op te zien dat er 2 pinnetje op het logo zijn zodat het in de gaatjes in het kofferdeksel pakt.
en dat kost 11,81 + btw
F2 geen greenline

Bovenaan Onderaan