Embleem voor en achter

Ik ga de achterklep van mijn O2 combi laten spuiten omdat hier veel beschadigingen van vorige eigenaar op zitten. Nu wil ik het bestaande embleem (groen) vervangen door een nieuwer type van de O3.
Natuurlijk moet ik het aan de voorkant dan ook gelijk vervangen, maar weet iemand of de diameter hetzelfde is ?

newwolf84

Forumguru
Nope dat zijn ze niet. Er loopt al een heel topic met O2 logo's vervangen maar ik zal je de moeite besparen om dit door te spitten, alhoewel dat ook wel eens leuk is om door te lezen.

Deze onderdeel nummers moet je hebben:

5J0853621AAUL
1ST853601AAUL

Kosten € 28,25 en € 19,30 bij de dealert.

Ik heb ze zelf ook vervangen op mijn O2 combi uit 2011 en passen perfect.

newwolf84

Forumguru
Lees trouwens in een ander topic van jou dat je auto uit 2007 is.

Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit dan gaat passen. Misschien dat een ander dit kan bevestigen/ontkennen ?

De bestelnummers die ik hierboven genoemd heb, passen zeker op een O2 facelift.

Rob

Forumguru
Ik kom om in de stuurstickers. En naafstickers ook trouwens. Dus mocht je het eerst eens voor een paar knaken willen aankijken stuur je me even een PM.

Jasper-RS

Forumguru
Lees trouwens in een ander topic van jou dat je auto uit 2007 is.

Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit dan gaat passen. Misschien dat een ander dit kan bevestigen/ontkennen ?

De bestelnummers die ik hierboven genoemd heb, passen zeker op een O2 facelift.

Ik heb ze ook op mijn 2006 RS en past perfect

Beedeewee

Forumguru
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Vandaag had ik zowaar even tijd om m'n nieuwe logo's te monteren (en uiteraard m'n oude te demonteren).
Logo op de achterklep was een fluitje van een cent, deze met een oude pas en wat ammoniak makkelijk kunnen verwijderen.
Het logo op m'n grille ging een stuk moeilijker, omdat hier heel veel lijmresten bleven plakken. Deze heb ik uiteindelijk zelfs met een Stanley mes moeten verwijderen. Dit uiteraard met veel beleid.
Het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf!

Bovenaan Onderaan