En hij is besteld, De Kodiaq!

DeNnZ

Forumguru
Nog geen halve dag zijn de prijzen bekend en we hebben onze bestelling geplaatst.
Volgens de Skoda dealer waren we één van de eerste (dan wel niet dé allereerste) die de auto heeft besteld.
We hadden de auto al een poos op het oog dus ging de beslissing razendsnel!

Het is geworden:
Skoda Kodiaq Style Business
-2.0TDI 150PK DSG7 -> Nog even een bezoekje aan JD ;)
-Moon White
-19" Sirius LMV's

Met naast de meest complete stardaard uitvoering (Style Business), de volgende additionele opties:
-Skiluik + Bagage scheidingsnet
-Zonwering achter
-Leder + Alcantara
-Panorama dak

Hopelijk mogen we de auto rond maart/april oppikken!
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen :-)

Laatst bewerkt:

DeNnZ

Forumguru
Thnx!
We zijn echt ontzettend blij....
Gisteren hadden mijn vrouw en ik het er nog over dat het wellicht nog lang kon gaan duren en of we maar niet voor iets anders moesten gaan kijken...... Het moest zo zijn dat het vandaag naar buiten kwam =)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Heb je hem wel in het echt gezien? Parijs of Essen? Op het forum ben je sowieso de 1e :thumbsup:
Auto van de zaak of privé aankoop? Veel particulieren zijn namelijk huiverig voor een nieuw model ;)

marang73

Forumguru
Gefeliciteerd ... ga morgen een poging wagen bij de leasem. ... hopen dat ze al een prijs kunnen berekenen.

Iemand al een optielijst gezien? Wil de prijs van de dakdragers weten.

marang73

Forumguru
Geen dakrails maar de dakdragers voor de dakkoffer.

En de 18" Trinity polished velgen .... is dat antraciet? Kan geen plaatje vinden.

EdK

Forumguru
Zeg pietje ongeduld..... als ge morgen nou gewoon naar de dealer rijd ( halve dag vrij nemen ) dan kun je daar alle info krijgen van je dealer.
Dat het nog niet op de site staat heeft waarschijnlijk te maken omdat die ITér weer aan de koffie zit en daarna pas aan de webpages begint....
Tsja dat word dan wel januari 2017 als je massel hebt.... maar de prijzen weet je nu.

DeNnZ

Forumguru
Bedankt allemaal!

@Corné de Kluijver,
Nee, we hebben hem nog niet in het echt mogen aanschouwen... We hebben een deal gemaakt met de dealer (hehehe :tongue:) dat mocht de auto ons echt echt echt niet bevallen, we 'm dan kunnen inruilen tegen bijvoorbeeld een nieuwe SIII, hij neemt de auto dan gewoon in zn bestand op.

Mijn vrouw en ik hebben ons eigen bedrijf, deze komt op de zaak...

CDK

Forumguru
@DeNnZ, ja dat heb je goed gedaan die deal. Jouw bestelling is een courante demo auto dus niet geheel onlogisch.
Van buiten is het echt een super strakke auto. Mijn enige kritiek die ik in Essen bij de bezichtiging had is het ietwat simpele en saaie dashboard, de Superb straalt op dat vlak meer luxe uit, maar trek er een goed afgewerkte koeienhuid overheen en het is waarschijnlijk juist weer erg mooi.

johnboy

Donateur
Jaloers..."normale" bestellingen kunnen pas zodra de prijzen/opties in het systeem staan (aldus 2 grotere dealers in de regio). Wordt volgende week...en dan hopen dat mijn keuze geleverd kan worden omdat er in totaal maar 1250 stuks volgend jaar naar Nederland komen (in 1e instantie).

B.Stuurder

Forumguru
Jaloers..."normale" bestellingen kunnen pas zodra de prijzen/opties in het systeem staan (aldus 2 grotere dealers in de regio). Wordt volgende week...en dan hopen dat mijn keuze geleverd kan worden omdat er in totaal maar 1250 stuks volgend jaar naar Nederland komen (in 1e instantie).
Zo hard zal het toch niet lopen dat ze al door de 1250 slots heen zijn?
Hier jaloers dat je er één gaat bestellen ;)

marang73

Forumguru
Er worden er echt niet 1250 in een paar weken/maanden verkocht. Merendeel is waarschijnlijk lease en die moeten toch eerst wachten voordat hun huidige leasecontract afloopt.

Ter vergelijking:

Tiguan: 192 per maand (2016) (http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=2008)
Superb in 2016: ongeveer 250 per maand als ik de grafiek zo bekijk

Daarnaast willen veel aspirant-kopers misschien wel eerst proefrijden in Maart.

Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Forumguru
's mooiiiiiii, ik kijk er verliefd naar.
Maar meer dan verliefd, nee. Helaas niet.
Zal wel tzt een proefritje willen smaken :-)

Bovenaan Onderaan