En na 13 weken is die geleverd!

Gelukkig werd het 13 weken ipv de beloofde 16 weken levertijd! Ik heb gedurende die tijd elke dag het forum flink in de gaten gehouden nieuwsgierig naar ervaringen van anderen. Ik kan mijn mening in ieder geval nu ook geven /forum/images/graemlins/grin.gif

Een paar voorbeelden;

* Audience radio met de uitgebreide speakerset; Ik vind het echt bizar klinken! Ik was er heilig van overtuigd dat ik mijn subwoofer zou gaan inbouwen, maar na het goed ingesteld te hebben kan ik alleen maar zeggen "Waanzinnig!!"
De bassen gaan echt laaaag, ok, ik geef toe, je gaat dan wel wat resonantie horen, maar toch.

* DSG automaat; zeer ontspannend rijden, ik had hiervoor een seat altea met precies dezelfde motor, maar dit rijdt echt 100 x lekkerder /forum/images/graemlins/tongue.gif

* Coming Home / Leaving Home; fanatastich vandaag gelijk al een opmerking, "meneer uw lampen branden nog /forum/images/graemlins/laugh.gif"
Ik heb hem zelf dan op de tunnelstand staan zodat alle licht functies alleen geschakeld worden als het zeg maar donker wordt. Oftewel parkeren in een parkeergarage is een mooie test /forum/images/graemlins/cool.gif

Tot zover ff beknopt mijn mening, tis een geweldig volwassen auto die ik toch 4 jaar met plezier ga rijden!

Grtz

Ingmar

rickske

Actief lid
Nou dat is dan een meevaller,veel rijplezier en have fun. /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Tot zover ff beknopt mijn mening, tis een geweldig volwassen auto die ik toch 4 jaar met plezier ga rijden!

[/ QUOTE ]

4 jaar maar?? Ik hoop met de mijne MINSTENS 10 jaar te rijden /forum/images/graemlins/grin.gif

Joeri

Actief lid
@ RsLine: ik wissel om de drie, maximum vier maanden /forum/images/graemlins/grin.gif maar ik geef toe, ik ben een valsspeler.

@ gijoe666: Feli met je keuze (Gr. Grey met Ivory: superkeuze!) en heel veel rijplezier gewenst.

Bedankt voor de leuke reacties! Toch nog ff een vraagje, krijgen jullie op de maxidot trackinfo door van de mp3's of cd's die afgespeeld worden? Bij mij staat er enkel track 1, track 2 enz. ps, foto's volgen deze week! /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan