En nog een lid erbij!

Matra_Murena

Actief lid
Hallo, ik zal me even voorstellen.

Ik ben Martijn en rij nu sinds anderhalve maand in een Skoda Octavia Elegance 2.0 TDI rond en hij bevalt uitstekend. Ik vind het persoonlijk een van de mooiere modellen die er heden ten dagen te koop zijn, maar smaken verschillen uiteraard /forum/images/graemlins/laugh.gif

Als tweede auto rij ik een Matra Murena uit 1982 wat mijn echte hobby is (www.matramurena.com) maar op de een of andere manier heeft de Octavia ook een enorme aantrekkingskrcht. Mijn vorige wagen, Golf IV was echt een vervoersmiddel, de O2 is echt een wagen! /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

skoda1td.jpg


skoda26dr.jpg


De type-aanduiding heb ik weg laten halen. Dat waren ze vergeten, ziet er strak uit zonder type!
Als extra opties heb ik gekozen voor de 17" Pegasus velgen met bijbehorend sportonderstel, Stream Radio/CD-speler en achter-ruitenwisser. Helaas geen Xenon genomen, misschien bij de volgende beurt erin laten zetten....

trouwautozww9zf.jpg


Mijn Matra tijdens ons huwelijk.
 

Matra_Murena

Actief lid
Lijkt verdacht veel op de Octavia die jij in bestelling hebt! Goede smaak! /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

rickske

Actief lid
Welkom,veel geluk en rijplezier met uw octavia.

Toch maar oppassen met de xenon er naderhand bij te laten zetten(zie de topic's op het forum van de oct.2).
 

CombimpiSB

Nieuw lid
veel plezier ermee heb je toevallig nog meer foto's? ga waarschijnlijk precies dezelfde leasen. heb jij nu metallic lak?

grt
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
.... Nog even wachten met Xenon installeren, ivm regelgeving

[/ QUOTE ]

Ik hoorde inderdaad dat vandaag de dag de automatische hoogteverstelling van Xenon ook voor achteraf inbouwen verplicht wordt. Is toch weer zo'n EUR 300 duurder!

Cool, mijn tante had vroeger ook zo'n Murena.

Mooie foto's.... ik heb toch de goede keuze gemaakt bij de aanschaf van m'n Skoda! Praktisch hetzelfde maar dan Combi, Xenon en deels leder.
 

Matra_Murena

Actief lid
Dank u allen /forum/images/graemlins/laugh.gif

Ik heb Metallic Lak uiteraard. De xenon moet ik misschien toch maar niet doen dan. Maar ja, hij is zo ook wel mooi genoeg eigenlijk. /forum/images/graemlins/smile.gif

Nog even wat plaatjes van mijn twee bolides naast elkaar...

skodamatra19ej.jpg


skodamatra22gp.jpg
 
Strakke achterkant, mooi zo zonder typeaanduiding en dealerplaten, heb ik ook zo gedaan /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Matra_Murena

Actief lid
Een plaat voor je nummerbord zonder vervelende reclame van de dealer kost nog geen 2 euro. Zonde als je het niet doet (zolang de skodaforum platen er nog niet zijn)
 
Bovenaan Onderaan