En nog een nieuw forum lid.

Tom83

Lid
Hallo, best Skoda rijders.

Hierbij wil ik me even voorstellen, als nieuw lid op dit Forum.
Ik ben Tom en sinds 30-03-24 heb ik mijn 1e Skoda gekocht.
Superb Combi FL (4) Sportline Business Edition 1.4 160 kW / 218 pk PHEV Combi 6 versn. DSG

Voorheen zou ik niet zo snel op een forum komen, toen ik mijn vorige auto's kocht, maar de auto's
van tegenwoordig zijn best ingewikkeld o_O. Dus ik merk dat ik momenteel vooral informatie aan het vergaren ben.

Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal tegen kom en wat er besproken kan worden.
Dus wellicht spreek (beter gezegt lees) ik jullie later.

In ieder geval erg blij met m'n nieuwe aanwinst.

Mvg Tom

20240330_114031-2.jpg

Laatst bewerkt:

Alexander68

Forumguru
Wel veel leesplezier, ben zelf ook meer van het normale gebruik, maar er is hier veel info te vinden en een aantal met veel kennis, en ook nog wel een soort van gezellig (ik mis alleen de apre ski / bier en hapjes festijn hier : P )

Superb iV

Actief lid
Nice!

Zelfde als ik heb, alleen met andere velgen. Ook sportline, maar weet niet of ik de business edition heb.

In geval van 2e hands, kijk of je de systeem- en navigatiesoftware kunt updaten.

Die van mij:

Bijlagen

• IMG_5059.jpeg
    IMG_5059.jpeg
    112,7 KB · Weergaven: 12

Tom83

Lid
Nice!

Zelfde als ik heb, alleen met andere velgen. Ook sportline, maar weet niet of ik de business edition heb.

In geval van 2e hands, kijk of je de systeem- en navigatiesoftware kunt updaten.

Die van mij:
Wat zou de laatste software update zijn? Ik neem aan dat ik ergens in de instellingen een update nummer kan terug vinden.

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Hier vind je daar meer info over, maar schrik niet, lang niet iedereen heeft of krijgt de daar besproken problemen.

en

Bovenaan Onderaan