en nog een nieuwe octavia op komst

bertje

Lid
ja,ja een paar weken geleden de knoop doorgehakt en de volgende prachtcombinatie besteld.
skoda octavia 2.0tdi ambiente met volgende opties, coming home, climatronic+jumbo box, elektrische ruiten voor en achter, 17" pegasus velgen, MF-stuur+radio-cd audience, parking distance control,cruise control, xenon koplampen.

Ik hoop vele jaren plezier te hebben van deze auto en weinig snelheidsovertredingen.
 

rickske

Actief lid
Hey hallo Bertje welkom op het forum en veel fun en rijplezier met de auto.

En denk eraan een Limburger is een wereldburger. /forum/images/graemlins/wink.gif
 

beterweter

Nieuw lid
Zow, da's met alles erop en eraan :tongue:

Ik vraag me alleen af: had je niet beter een elegance kunnen nemen? Die is 1700 euro duurder, maar die heeft standaard al een hoop opties waar je nu extra voor betaalt:
-coming home (75 eur + 160 eur verplichte regensensor)
-climatronic (520 eur)
-jumbo box (225 eur)
-elek. ruiten achter (215 eur)
-parking distance ctrl (425 eur)
verder is bij de elegance de meerprijs voor je velgen lager: 605 ipv 1080, verschilt 475.

In totaal is dat 2095 euro. En dat is een stuk meer als het prijsverschil van 1700 euro!!!



(misschien maak ik ergens een foutje maar het idee zal duidelijk zijn).
 

Joeri

Actief lid
Ik vraag het me ook af, Beterweter. Maar in België zijn enkel de volgende opties van Bertje standaard op een Elegance: Climatronic/JumboBow, elektrische ruiten achteraan en cruise control. De Pegasusvelgen zijn voor de Elegance wel iets goedkoper maar nog altijd bij te betalen.

Of vergis ik me Bertje?

Limburger, wereldburger, glimburger? /forum/images/graemlins/grin.gif Welkom op het forum trouwens!!
 

bertje

Lid
Wat de vraag van CombiDemarrage betreft het gaat om een HB.
Wanneer wordt die geleverd, wel ik kan het nauwelijks zelf geloven maar morgen kan ik hem afhalen.
Is buiten mijn verwachtingen om want de dealer had gezegd ongeveer 10 weken dus ging ik deze morgen eens op mijn dooie gemak langs de dealer om te horen wanneer hij nu juist werd geleverd. Kom deze morgen aan bij de dealer stond
deze juist een vrachtwagen te lossen waarop jawel mijn octavia stond.
Hij is dus geleverd op 8 weken tijd, vindt ik zeer netjes van skoda.

Antwoord op Joeri zijn vraag.
Het verschil tussen een ambiente met dezelfde opties en een
zelfde elegance is toch nog €800 en met dat geld kan je toch nog andere dingen doen.
 

rickske

Actief lid
Ja dat is dan een meevallertje,bij mij werd toen gezegd 8 weken en het waren er uiteindelijk 11 dus dat was eentegenvaller toen.
 
Bovenaan Onderaan