En nu maar wachten

Airy Arie

Nieuw lid
Ik mocht van mijn baas een nieuwe auto uitzoeken. De keus is gevallen op een Skoda Fabia Combi Dynamic met een 1.6 Diesel motor. Ik geloof dat ik niet de enige ben die een Skoda besteld heeft, want de te verwachten leverdatum is 4 januari 2012! Dat wordt dus nog even geduld hebben. Geeft mij wel mooi de gelegenheid om lid te worden van dit forum en mij alvast lekker in te lezen.

RefleCs

Forumguru
Welkom op dit gezellige en informatieve forum!! Wow wat een levertijd zeg!! De wintermaanden zitten ertussen die zullen niet helpen maar ik hoop voor je dat hij eerder geleverd zal worden!

Nog specifieke opties op de auto genomen?

Airy Arie

Nieuw lid
Bedankt

Bedankt voor jullie leuke welkomstwoorden. Ik ben bang dat het voor mij dit jaar inderdaad plaatjes kijken en forum berichten lezen wordt. Eigenlijk had ik een levertijd ergens in oktober verwacht, maar het gaat weer goed met de autobranche. Leuk voor de branche, maar minder voor mij. Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens.

De dynamic heeft al een groot aantal opties standaard, maar daarbij heb ik nog gekozen voor een bluetooth telefoonvoorbereiding en een multi functioneel stuurwiel. Ook heb ik de media aansluiting gekozen. Als laatste extra optie heb ik ook de achteruit rij sensoren gekozen.

hemi24

Forumguru
Hé Arie,

welkom hier en succes en sterkte met het lange wachten!
Als ik de levertijd zo zie, heeft de leasemaatschappij de auto al direct doorgeschoven voor levering begin 2012?

Airy Arie

Nieuw lid
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik moet zeggen dat ik via mijn werk de te verwachten leverdatum gehoord heb en dat ik zelf geen rechtstreeks contact met de leasemaatschappij gehad heb. Mijn huidige leasecontract (Seat Leon) is verlengd tot 12 januari.

Bovenaan Onderaan