en toen ging ik voor een O2

Hallo mede forummers,

Laat ik mij voorstellen: Ik ben Tom Langerhorst en ik ga
medio juli een O2 rijden...Hier volgt mijn verhaal.

Rond goede vrijdag heb ik na een lang selectie proces mijn Skoda Octavia besteld,het is een 5 deurs hatchback geworden.

Om precies te zijn is het de volgende versie geworden:
Skoda Octavia 1.9 TDi DSG Elegance 5d HB
met volledig lederen interieur;
Xenon verlichting en een Maxidot display.

Een paar dagen later kreeg ik van de dealer (Hegeman in Arnhem) bericht dat mijn O2 in week 20 geproduceerd
zou gaan worden.

Dus vandaag ben ik naar dealer gegaan om te vragen of
hij al wat meer wist. Helaas was er nog geen chasisnummer bekend. Helaas moet ik mijn Golfje nog door rijden tot 23
juli. Dus als mijn O2 over 2 weken bij de dealer staat,
moet hij daar een maand blijven staan. Geeft de dealer
rustig de tijd om mijn radio, navi en CARK-91 in te bouwen.

Ik houd jullie op de hoogte over mijn ervaringen met het wachten op mijn O2 en in een later stadium het rijden met mijn O2.

DavidB

Nieuw lid
Gefeliciteerd! Dit is nou zo'n keuze waarvan je zeker geen spijt gaat krijgen. Sterkte met wachten /forum/images/graemlins/winkie.gif

is die CARK91 carkit een kit die je recupereert uit een andere wagen, of koop je die "nieuw"?

Indien dit een nieuwe kit is, let er dan wel op dat er geen GSM's meer gemaakt worden voor dit toestel....

Als je huidige GSM defect gaat, wordt je carkit waardeloos. Ik zou opteren voor een iets recenter model van Carkit in dat geval.

compatibiliteitslijst kan je vinden bij de website van nokia.

Het is een carkit die ik overkomt uit mijn huidge golfje
ivm mijn oude getrouwe NOKIA 6310i (in mijn ogen de beste GSM die er ooit gemaakt is) Maar bedankt voor de tip

Ik kreeg vandaag bericht van mijn dealer, hij heeft mijn auto vandaag gekregen /forum/images/graemlins/24.gif, helaas geldt nog steeds dat ik er tot 23-07 (2 maanden) niet in mag rijden /forum/images/graemlins/407.gif

Ik ga morgen even foto's maken en een afsprak maken om:
a) spullen voor inbouw af te laten geven;
b) spullen uit mijn huidige auto uit te laten bouwen en
in mijn nieuwe skoda in te laten bouwen.

Als ik de foto's heb zal ik ze up-loaden.

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: stratotommy</font><hr />

Ik kreeg vandaag bericht van mijn dealer, hij heeft mijn auto vandaag gekregen /forum/images/graemlins/24.gif, helaas geldt nog steeds dat ik er tot 23-07 (2 maanden) niet in mag rijden /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

Toch leuk dat ie ff gebeld heeft /forum/images/graemlins/grin.gif

Zaterdag bij de dealer geweest..had die alleen in de computer gekeken...volgens de computer stond die idd bij de dealer...Vandaag alsnog het bevrijdende telefoontje...je auto rijdt nu van de trailer af....oh wat ben ik blij :-] Donderdag ga ik even foto's maken dan hoop ik ze die dag nog op het forum te kunnen zetten...kan niet w8n

Gisteren in mijn nieuwe auto gezetten en stukje gereden op de P-lot van de dealer.......wat jammer nu dat ik hem niet mee mocht nemen en hem achter moest laten.....Wel foto's gemaakt een aantal staan in de fotogallerij, bij foto's van auto's van leden....

Nog een week voordat mijn huidige auto audio wordt omgebouwd
naar mijn O2 en nog twee weken voor ik mijn mag gaan rijden /forum/images/graemlins/24.gif

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: stratotommy</font><hr />

Nog een week voordat mijn huidige auto audio wordt omgebouwd
naar mijn O2 en nog twee weken voor ik mijn mag gaan rijden /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

Daar gaat ie weer:

Een paar manieren om geduldig te zijn maar toch verwachtingsvol:
- Ga naar de dealer en haal een stapel folders. Knip de plaatjes uit en plak en minstens 3 in elke kamer van je huis. Plak er ook een paar in je huidige auto en op je werk.
- Begin elke zin met "Heb ik jou al verteld dat mijn Octavia onderweg is?", ook als je hem of haar niet kent.
- Schrijf een brief naar Sinterklaas of de Kerstman en doe er een lijstje bij van alle after-market accessoires die je graag wilt hebben.

Ik hoop dat dit helpt /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif.

Ladies and Gent's

I've got 'em.....Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter
een Skoda Octavia 5d HB Elegance met 1.9Tdi en DSG,
Xenon, etc.....Hij bevalt prima en zelfs het leer vind
ik niet tegenvallen. Laat meer ervaringen binnenkort elders
op dit forum van mij horen

SkodaMan

Actief lid
Gefeliciteerd
xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan