En toen was er de O2!

DavidB

Nieuw lid
Yeah! Na wat last-minute gedoe met de leasemij over de datum van ingebruikname is het dan eindelijk zover: vrijdag mn O2 opgehaald; op mn verjaardag nota bene!

Wat een grandioze bak zeg! Rustig inrijden, maximaal 3000 toeren en dan toch al 160 in de zesde versnelling. Dat belooft wat /forum/images/graemlins/super.gif

Niets van het positieve commentaar op dit forum is overdreven.. super!

Dey

Actief lid
Mooie wagen. Als ik je zie rijden (zal ongetwijfeld binnenkort gebeuren) zal ik zwaaien of seinen vanuit deze bak:
767Auto-2006-019-med.jpg

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henne</font><hr />

Ik begin die Seat's steeds mooier te vinden.... /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ja idd.... deze leon ziet er erg gaaf uit... Zker een limited ediotion... /forum/images/graemlins/laugh.gif

Fabia

† In Memoriam
Een beter cadeau kan je niet krijgen. Nog gefeliciteerd!!! /forum/images/graemlins/473.gif

DavidB

Nieuw lid
Bedankt voor de felicitaties! Ik heb inmiddels wel een nadeel ontdekt.. hij wordt net zo smerig als mn vorige auto /forum/images/graemlins/winkie.gif Zelfs insecten zijn er gek op. Toch maar ff een wasbox induiken vanavond /forum/images/graemlins/24.gif

ougie

Forumguru
DE natte droom van elke autokenner. Gefeliciteerd met deze mooie verschijning en natuurlijk ook nog met je verjaardag. /forum/images/graemlins/473.gif

Dey

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DavidB</font><hr />

Wat een grandioze bak zeg! Rustig inrijden, maximaal 3000 toeren en dan toch al 160 in de zesde versnelling. Dat belooft wat /forum/images/graemlins/super.gif

[/ QUOTE ]

Rustig inrijden? /forum/images/graemlins/confused.gif Je trok hem anders vanmiddag onderweg naar huis flink open om een Impreza en Clio (bestuurd door een vrouw) bij te houden!
Heb niet naar je gezwaaid, zal de volgende keer wel m'n duim opsteken ofzow.... misschien.... misschien niet...

DavidB

Nieuw lid
Whahaha! En toch ging dat nog lang niet voluit! /forum/images/graemlins/laugh.gif Damn.. ik word in de gaten gehouden... steek gerust je duim op of zo /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Dey

Actief lid
Heb je mij niet gezien dan? Op de Rotterdamseweg rij ik niet graag te hard, heb daar al te vaak ongelukken gezien.
Als het goed is moet ik je goed bij kunnen houden in mijn gechippte 1.9 of is je 2.0 tdi ook gechipped?

DavidB

Nieuw lid
Nu ik eraan terugdenk heb ik je inderdaad gezien. Ik was vast te afgeleid door de nieuwigheid van mn O2 /forum/images/graemlins/winkie.gif Kom je nog wel vaker tegen denk ik zo. Mn O2 is niet gechipt, vond de leasemij niet zo'n goed idee...

Tallguy

Forumguru

Bedankt voor de felicitaties! Ik heb inmiddels wel een nadeel ontdekt.. hij wordt net zo smerig als mn vorige auto /forum/images/graemlins/winkie.gif Zelfs insecten zijn er gek op. Toch maar ff een wasbox induiken vanavond /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

En dat was nu precies waarom ik uiteindelijk niet voor zwart koos. Is een hele mooi kleur, no doubt about it, maar zo besmettelijk /forum/images/graemlins/frown.gif Een regenbuitje en je ziet alles er weer op.
Mijn DiamondSilver is nu ook niet echt superschoon na een regenbui, maar over het algemeen valt het minder op.

Alsnog GRATULIERE met je mooie auto! /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

___JC___

Forumguru

Mn O2 is niet gechipt, vond de leasemij niet zo'n goed idee...

[/ QUOTE ]

Ik val misschien in herhaling maar als je m via Abt laat chippen (met behoud van alle garantie) dan hebben leasemaatschappijen er geen probleem mee.
/forum/images/graemlins/yeah.gif

Tallguy

Forumguru
Wie heeft trouwens het laatste woord daarover? De Leasemaatschappij of de wagenparkbeheerder(s) van het bedrijf waar je voor werkt?

Bovenaan Onderaan