En wéér een S3 Combi!

Hallo allemaal,

Na al enkele malen dankbaar gebruik gemaakt te hebben van jullie informatieve forum zal ik mij maar even voorstellen:

Mijn naam is Roel, 37 jaren jong en trotse vader van 3 dames van 0, 3 en 5 jaar.

Vanwege een 250dkm op de teller, moest/mocht mijn voorgaande trouwe leaser plaats maken voor een nieuwe, wat na een shortlist met de Mondeo, Passat en Superb, uiteindelijk een Superb Combi 1.6TDI Style Business is geworden. 17 november besteld en 20 januari erg netjes afgeleverd door Huiskes-Kokkeler te Oldenzaal. Omdat het gewaardeerd wordt, hier wat pics van de wissel:

Wissel leaseauto voor 20170119_z_kent.jpg Wissel leaseauto achter 20170119_z_kent.jpg

Inmiddels een 2,5dkm verder en erg gecharmeerd van de Superb, wel is hij wat zweverig af en toe maar dat zal de bestelde custom Eibach set bij @Antera (goed te lezen dat de productie opgestart is!) voor een groot deel zeker ondervangen, uiteraard ook icm spacers een veel mooier plaatje!

Tot snel en een fijne dag!

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier en veel veilige km-ers gewenst met je mooie bolide!
En inderdaad het kuurtje bij Antera zal hem goed doen

Antera

Donateur
Van harte welkom en veel plezier met de S3 de set zal zsm bij je op de stoep liggen zodra deze hier binnen valt :-)

Bovenaan Onderaan