En weer één!

Elmo

Lid
Hallo allemaal! Na bij een nieuwe werkgever begonnen te zijn mocht ik weer een nieuwe lease-auto uitkiezen. Na bij een collega in zijn nieuwe Octavia te hebben gezeten was ik verkocht! Inmiddels is hij dus besteld (Octavia 1.9TDI Elegance, Storm blue), en de verwachting is dat ik hem begin oktober op kan halen!

Ik heb al enorm veel op dit forum gelezen, en ik hoop dat ik in het vervolg af en toe ook een enigszins zinnige bijdrage kan leveren..

Groeten,
Elmo
 
Ongeveer dezelfde situatie als de mijne, ook nieuwe werkgever.
Welkom en veel plezier!
Enne...welkom in het land der wachtenden op hun O2...
 

Wiseguy

Actief lid
Heb je de foto's van mijn O2 in Storm Blue ook gezien in de fotogalerij? Ik heb maandag deze foto's genomen, nadat hij 's morgens was gelost bij de dealer in Tilburg....

Errug mooi! Een hele goede keuze!

Veel plezier ermee als je 'm binnen hebt.
 

Elmo

Lid
@wiseguy: Ik had natuurlijk in afwachting van mijn auto een foto van een Octavia op mijn desktop gezet, ik kon er alleen geen vinden in Storm blue. Tot vandeweek tenminste, driemaal raden wiens bolide nu mijn desktop siert? /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

rickske

Actief lid
Nu kan het lange aftellen van de dagen tot de auto wordt afgeleverd beginnen,veel lol en rijplezier met de auto.

En trouwens welkom op het forum.
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
en ik hoop dat ik in het vervolg af en toe ook een enigszins zinnige bijdrage kan leveren..


[/ QUOTE ]Dat hopen wij ook! /forum/images/graemlins/grin.gif
WELKOM! /forum/images/graemlins/473.gif
 

Elmo

Lid
Hij wordt deze week gemaakt!

Ik heb net van de dealer gehoord dat mijn Octavia deze week in elkaar wordt gezet! Dan duurt het daarna nog een week of 2 voordat ie klaar is, of niet? YES! /forum/images/graemlins/489.gif
 

Karstieman

Forumguru
Re: Hij wordt deze week gemaakt!

Het duurt dan ongeveer 2 weken voordat je 'm hebt...
Klaar is tie deze week al /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Elmo

Lid
Re: Hij wordt deze week gemaakt!

Dat bedoelde ik ook, ik schreef het alleen niet duidelijk op... /forum/images/graemlins/blush.gif
 
Bovenaan Onderaan