En weer een mod !

richyk

Actief lid
En hier is alweer de volgende aanpassing ! De roofrails zitten er op en ik vind het super zo /forum/images/graemlins/cool.gif En als jullie denken wat glimt dat ding, dat kan kloppen want gisteren is de Cartec-laag er op gegaan !

roofrails.jpg

Is inderdaad veel mooier dan de originele dragers. Nu alleen je antenne nog. /forum/images/graemlins/smile.gif

Van die WaxGuard laag ga je veel plezier beleven. Ik heb hem voor aflevering al laten aanbrengen en je zult zien dat afspuiten met een hogedrukspuit genoeg is om alle muggen en viezigheid te verwijderen. Het lijkt gewoon niet te hechten.

Hopelijk blijft dat zo, al verwacht ik wel enige achteruitgang.

richyk

Actief lid
Blijft een jaar of twee stabiel Waxguard ! Dit is inmiddels alweer de zesde auto die ik er mee heb laten doen dus ben wel een ervaringsdeskundige /forum/images/graemlins/grin.gif

vw125

Forumguru
Zeer mooie RS heb je daar richyk /forum/images/graemlins/wink.gif
Roofrails zijn ook zeer geslaagd.

Grtz vw125

Frankie

Actief lid
Die RS ziet er in Zilver inderdaad ook geweldig uit !!! En glimmen doet ie zeker. Maar Verrrdomme.... iemand heeft scheerschuim op je nummerplaat gespoten /forum/images/graemlins/smile.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Maar Verrrdomme.... iemand heeft scheerschuim op je nummerplaat gespoten /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Had het niet beter kunnen zeggen!!

Maar die zilveren roof rails zien er idd erg gaaf uit!!
wil ik ook!!! (wanneer ik ooit een zilveren auto heb /forum/images/graemlins/smile.gif )

Roofrails zijn erg mooi! Zeker op die diamant-silver uitvoering van jou!

Ik weet niet of dit op mijn 'black monster' net zo mooi zou staan als op jouw 'silver devil'?!

___JC___

Forumguru
Mooie kar hoor!

Ik denk dat de alu dakrails ook erg mooi staan op een zwarte. Kijk maareens naar een S-line A4 of een Zwarte Avensis of Mondeo station.
Ik ga ze in ieder geval wel laten spuiten.

Persoonlijk vind ik alu-dakrails mooier op een zwarte auto die dan ook alu-omrandingen heeft bij de ramen en een sier-alustrip op het kofferdeksel of zo.

Jpoers

Lid
zullen zeker erg netjes staan op een zwarte skoda.!!
maar dit wil niet zeggen dat alu rails op alle auto's mooi staan.
Weet niet of iemand een fiat marea met alu dakrails kan herinneren. Wat was dat een gedrocht.

Richyk, heb je nu de Alu dailrails genomen of de chromen versie?

Het ziet er inderdaad erg strak uit op een zilver kleurige auto.

richyk

Actief lid
De alu versie Mickie, alhoewel het meer Diamond Silver is /forum/images/graemlins/grin.gif Chromen versie bleek geen succes, kwam allemaal los !!

Dat vermoeden had ik al een beetje, ik heb ook de Alu versie en ik ben er tot op heden heel erg tevreden over.

De chromen versie schitterde wel heel erg in de zon /forum/images/graemlins/cool.gif

dburger

Nieuw lid
Aluzilveren roofrails op een 'black monster' staan ook fantastisch. Ik heb de roofrails van mijn zwarte o2 combi in alusilver laten spuiten. Het resultaat vind ik persoonlijk zeer geslaagd. Heb nog geen foto gemaakt, maar deze volgt snel.

Wiseguy

Actief lid
Ik heb vorig jaar al eens een foto geplaatst van een zwarte O2 Combi met alu gespoten dakrails.... wel leuk om te zien dat het nu steeds vaker wordt toegepast.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan