En weer een nieuwe ;)

Skodaard

Nieuw lid
Hallo,

Ik ben Arnold en kom uit Groningen. Ik ben in afwachting van een nieuwe Octavia lll Elegance Businessline, platinum grey. De auto zal, zoals het nu lijkt, gebouwd worden in week 36 dus ik hoop 'm de week erna op te kunnen halen.

Het wordt mijn eerste Skoda, maar gezien de ervaring van familie met dit merk heb ik er alle vertrouwen in dat ik er een hoop plezier aan zal beleven.

Als de auto er is, zal ik de foto's hier delen.

Groetjes,
Arnold.

CDK

Forumguru
Hoi Arnold, welkom op dit mooie forum en gefeliciteerd met de aanschaf van je O3EBL Sterkte met wachten en als het zover is zien we de foto's graag verschijnen.

Greetz Corné

ertromp

Forumguru
Welkom hier. Welk merk/type auto rijdt je nu en wat heeft je doen besluiten om voor de Octavia te kiezen?

Blackokkie2

Forumguru
Krijg je nog wel de platinum grey? Of moet je nog een andere kleur kiezen i.v.m. het verdwijnen van platinum grey?

Skodaard

Nieuw lid
Welkom hier. Welk merk/type auto rijdt je nu en wat heeft je doen besluiten om voor de Octavia te kiezen?
Ik rij nu een Renault Laguna uit 2002. Prettige auto, maar veel ellende en kosten qua elektronica en ben klaar met dat ding. Familie van mij heeft een Superb en dat bevalt goed dus rondgekeken, prijs en kwaliteit afwegen en ik wil toch graag weer een auto met duitse motor en toen heb ik hiervoor gekozen. Lijkt me geen slechte keuze ;)

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Arnold. Die keuze lijkt de meesten hier op het forum niet verkeerd. :jaja:

Dat zal overigens een flinke verandering zijn: van ruim 10 jaar oud naar nagelnieuw, en van Renault naar VAG/Skoda.

Bovenaan Onderaan