En weer een skoda rijder erbij

mastra

Nieuw lid
Hoi ik ben marco en eigenaar van een 2007 roomster sinds 31-12-2013.
Ik dacht laat ik het nieuwe jaar goed beginnen.
Heb in het verleden wel twee golfjes gehad dus bekend met vag groep.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum Marco. Heb je ook pics van de auto? We zijn hier namelijk gek op plaatjes van Skoda's.

mastra

Nieuw lid
Ik heb gelezen dat je de auto beter eerst kan wassen :maakmegek:.
Morgen gaat hij voor garantie terug naar de garage ,kachel probleem .
Zocht eigenlijk hoe het dashboard eruit moest ,moet ergens hier staan ( misschien andere site geweest ?)
Nee ,ik ga nu niet meer vreemd :dankje:

mastra

Nieuw lid
dacht even foto's te uploaden van de aankoop (formaat te groot en kwaliteit slecht )
Probeer het morgen nog een keer

Canon-Eye

Forumguru
dacht even foto's te uploaden van de aankoop (formaat te groot en kwaliteit slecht )
Probeer het morgen nog een keer
Doe jezelf (en de rest van het forum) een plezier en verklein ze tot maximaal 640 pixels breed/hoog bij 180 dpi? Voor een gemiddelde kleuren-jpg zit je dan op grofweg 180 tot 300 Kb, afhankelijk van hoeveel kleine details er in de foto zitten.

Dan zijn ze ruimschoots voldoende gedetailleerd om op het beeldschermgoed uit te komen en de bestanden zijn toch klein genoeg om snel te laden, niet alleen voor jou maar ook voor iedereen die het topic opent.
Iedereen blij! :jaja:

Cordoba

Forumguru
Heb je al in het downloadcentrum van het forum gekeken Marco: daar zijn veel handleidingen e.d. terug te vinden.

Kachelprobleem als 'is niet te regelen, wordt regelmatig bloedheet, en de andere keer is er niets aan de hand'? Dat lijkt op probleem met de stelmotor van de kachelbediening, is een flink kostenplaatje.

Antera

Donateur
Van harte welkom ,

Kachelproblem zal de stelmotor wel zijn idd veel voorkomend probleem. Je hoort dit vaak aan het tikken achter het dashboard van de regelklep. Hoop dat het garantie is

mastra

Nieuw lid
Ja het is aankoop garantie ,was niet erg enthousiast dat de garage het zelf ging repareren,had liever een skoda monteur gehad .:nailbiting:
Zover ik nu kan zien en merken werkt de airco ,de ventilatie klep voor intern en externe ventilatie hoor en voel je nu ook .
De kleppen zijn gereset en opnieuw ingeregeld ,volgens de monteur was dat alles.
De auto heeft een tijdje zonder accu gestaan .
De temperatuur sensor rechts onderin de ventilatierooster is schoon gemaakt , daarom samen met monteur terug gebouwd.
Heb het gevoel dat de temperatuur instelling nog niet lekker werkt ,bij vaste instelling varieert de uitblaas temperatuur .
Weet iemand hoe dit is te testen?
Kan het misschien met het filter te maken hebben net als bij fabia ( tegen midden consol bij passagiers voeten ?):thumbsup:
Cordoba bedankt voor je reactie was al in het download forum geweest en met een vag de auto uit laten lezen ,daarom had ik de garage gewezen op de stel kleppen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan