En zo zit je ineens op een skoda forum..

woutr

Forumguru
Dag beste mensen!

De peugeot 306, bij ons thuis de tweede auto, had vorige week de geest gegeven en we hadden dus weer een auto nodig. Wij wilden graag bij onze garage (geen skoda of andere dealer) de auto kopen omdat we het de hardwerkende en vriendelijke eigenaar graag gunnen. Wij rondkijken en daar stond zowaar een skoda fabia combi uit '03 van de eerste eigenaar en met volledig onderhoud, niet iets wat we in eerste instantie in gedachten hadden als tweede auto! Maar wat blijkt? De skoda zou op papier goedkoper in de maand moeten zijn de peugeot (moet nog gaan blijken natuurlijk) dus waarom ook niet?!

Om een lang verhaal kort te maken...na de proefrit waren we eigenlijk meteen verkocht! Het verbaasde mij hoe lekker de auto rijdt en schakelt, viel mij echt alles mee. Het blijft natuurlijk niet echt een mooie auto maar ik kan met trots zeggen dat we nu eigenaar zijn van een skoda!!

Mvrgr, wouter

image-2015-03-24.jpg

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
:thumbsup: Welkom op het forum Borat :thumbsup:

euhhh Wouter natuurlijk ;)

nog wilde plannen met de Faab? Of gewoon zo goedkoop mogelijk rijden van A naar B? :D

woutr

Forumguru
Borat rijdt skoda, dat kan niet anders ;). Geen wilde plannen, zo lang mogelijk mee rijden en gebruiken als werkezeltje waar nodig. Misschien nog een paar leuke tweedehands velgen zou mooi zijn.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Wouter. Tsja, wat mooi betreft, dat is een kwestie van smaak, ik vind de Fabia I beslist niet de lelijkste Skoda die ooit gemaakt is. Wat de velgen betreft: je kunt ook kijken of je velgen van een Seat Ibiza/Cordoba of VW Polo kan vinden, dat past ook en zo zijn er nog wel wat auto's waar het zo past. (wel even opletten dat je de juiste generatie hebt, dus 5 wielbouten per wiel), aanpassen/wisselen van de naafkapjes is in de meeste gevallen simpel genoeg. Ik heb zelf velgen van de 1e generatie Audi A1 er onder liggen. Alleen naafkapjes aanpassen naar Skoda is hier een probleem, en door iets andere ET-waarde staat ie wat breder op de wielen.

newwolf84

Forumguru
welkom en er is niks mis met de faab hoor ! over smaken valt altijd te twisten.. ( gelukkig maar, anders zou het ook zo saai worden...)

Eemspoort

Forumguru
Welkom!
Niks mis met een Fabia 1. Idd, over smaak valt niet te twisten, en ik vind het een mooie auto.
Toen hij uit kwam vond ik het zelfs de mooiste in zijn klasse, want de rest was meer speelgoed of vrouwenauto.
Veel plezier ermee!

Bovenaan Onderaan